اخبار داغ

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر؛

رسانه‌های انقلابی وظیفه سنگینی به عهده‌دارند/ رسانه ابزار قدرت برای نظارت و کنترل است

رسانه‌های انقلابی وظیفه سنگینی به عهده‌دارند/ رسانه ابزار قدرت برای نظارت و کنترل است
نماینده مقام معظم رهبری در استان گفت: با توجه به شرایط موجود امروز اصحاب رسانه وظایف بسیار سنگینی عهده دارد هستند و این وظیفه در رسانه‌های انقلابی بسیار سنگین‌تر است؛ چراکه دشمن به دنبال تخریب انقلاب و اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر بابیان اینکه رسانه مفهوم و معنای ایجاد ارتباط است، گفت: در ادبیات رسانه به‌عنوان پل ارتباط بین مبدأ و مقصد وجود دارد که اگر این عنصر حذف شود، مبدأ دچار اختلال می‌شود و همه افکار و اندیشه‌ای که دارد متوقف و مقصد از داشته‌های آن بی‌بهره می‌ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  سپاس؛ ,

, ,

نماینده مقام معظم رهبری در استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عناصر رسانه‌ای کتب اسمانی مانند قرآن کریم، تورات و انجیل است که در نبود رسانه‌های امروزی پیام عرش را به زمین رساندند و اگر قرآن و کتب آسمانی نبودند قطعاً انسان‌ها دچار بحران‌های معرفتی می‌شدند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان افزود: اساساً عنصر رسانه به تعبیر علمی و آکادمیک بدون مبدأ و مقصد مفهوم ندارد و رسانه تنها مجلات و فصلنامه‌ها و دستگاه‌های شنیداری و دیداری نیست؛ درواقع جامعه بشری بدون رسانه مفهومی ندارد.

,

امام‌جمعه بوشهر بیان کرد: انسان در حیاط بشری خود با رسانه زندگی می‌کند و رسانه در جامعه بشری مفهوم پیدا می‌کند؛ دعا یک رسانه است که انسان از طریق آن با خداوند متعال ارتباط برقرار می‌کند.

,

صفایی بوشهری عنوان کرد: در طول تاریخ حیات بشری همواره انسان محصول اندیشه‌های خود و تفکرات خود بوده است و همواره نهادهای مبدأ توسط رسانهِ به دنبال مهندسی اندیشه‌های خود هستند و خداوند با رسانه به دنبال مهندسی اندیشه هستند.

,

, ,

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود امروز اصحاب رسانه وظایف بسیار سنگینی عهده دارد هستند و این وظیفه در رسانه‌های انقلابی بسیار سنگین‌تر است؛ چراکه دشمن به دنبال تخریب انقلاب و اسلام است.

,

امام‌جمعه بوشهر ابراز کرد: بسیج همیشه درصحنه است و در همه عرصه‌ها خوب عمل کرده است و امروز در حوزه رسانه‌ای استان بوشهر بسیج رسانه خط مقدم مقاومت رسانه‌ای است و باید بسیج رسانه در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تلاش کند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر اذعان کرد: استان بوشهر در عرصه رسانه از دیرباز دارای تاریخ بسیار پرمعنا است، از دورانی که انگلیس باهدف تسخیر و فشار بر حکومت اقدام به حمله کرد رسانه‌های مقاومت کردند و همه رویدادها را بر اساس مقاومت نوشتند.

,

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود بسیج رسانه تاریخ مقاومت رسانه استان را بنویسد، افزود: اصحاب رسانه باید مطالبه گر پیشرفت و توسعه استان باشند و بااحساس تاریخ پرشکوه استان بوشهر در زندگی نقش مهمی را ایفا کند.

,

, ,

رسانه ابزار قدرت برای نظارت و کنترل است

,

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه برگزاری این جشنواره گفت: نقش رسانه به شکل قابل‌توجهی در توفیق و تعمیق مسائل مختلف کشور مؤثر است و رسانه در کشورهای دنیا باهدف پیشرفت علمی و پشتیبانی و تولید علم و فعالیت‌های مختلف دیگر مشغول است.

,

, ,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: رسانه‌های پیشرو با نیازسنجی و کارشناسانه و نگاه موضوع محور و مخاطب محور تولید محتوا می‌کند که اگر در حوزه مخاطب محور به رسانه نگاه می‌شود در سنین مختلف مورد تحلیل قرار بگیرد.

,

رزمجو  با اشاره به اینکه رسانه ابزار قدرت برای نظارت و کنترل است، افزود: رسانه‌ها جایگاه بروز تحول فرهنگی دارند و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند که در دوران انقلاب نقش رسانه‌ها را در دوران جنگ، دوران فعالیت‌های اقتصادی و عرصه سیاست و...  دیدم  و در این عرصه رسانه میدان‌دار است.

,

وی با اشاره به حماسه ۲۲ دی‌ماه سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس، گفت: همه این کارها کار خدا بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، خدا خواست حماسه بزرگی به این صورت رقم بخورد و اقتدار ایران اسلامی ثابت شود.

,

, ,

در پایان این جشنواره از مدیر پایگاه خبری تحلیلی سپاس به‌عنوان برگزیده سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه