اخبار داغ

یادداشت/ محمد عبدالهی

آغاز دوره ی استعمار مجازی ایران اسلامی

آغاز دوره ی استعمار مجازی ایران اسلامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بی رودربایستی، در آینده ای نزدیک، دولتِ در سایه ی تلگرام بر همه ی ارکان جمهوری اسلامی ایران حکومت خواهد کرد. چقدر تلخ است، آنان که در سطوح عالی مدیریتی فناوری اطلاعات نظام، دستمزدهای کلان گرفتند تا اینترنت ملی را برای پیاده سازی واقعی دولت و حکومت الکترونیک در ایران اسلامی عملیاتی و هموار سازند، خائنانه،  یک پیام رسان درجه سه اسرائیلی (تلگرام) را تبدیل به بستر ملی الکترونیک کشور کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


نفوذ،  بی تدبیری مدیران ، مدیران نابجا و کم سواد ( از منظر دانش روز ارتباطات ) در سطوح  عالی مدیریتی فناوری ارتباطات و اطلاعات ، سهل انگاری و منافع جناحی از موثرترین عوامل تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به مستعمره مجازی بوده است. رفع ذلیلانه ی فیلترینگ تلگرام، حامل پیام تلخِ آغاز دوره ی استعمار مجازی ایران اسلامی است.

,
,


ورود تلگرام به دنیای پیچیده ی بلاک چین و رونمایی دستپاچه وار از ارز دیجیتالی "گرام" از سوی صاحبان اصلی تلگرام ( خاندان اسراییلی لاشویلی ) بلافاصله بعد از فیلترینگ آن، مبین این واقعیت است که تلگرام بیش از یک مستعمره فرهنگی و اغتشاشات اجتماعی از ایران مطالبه دارد، امپریالیزمِ  صهیونیستی پشت پرده ی تلگرام، در اندیشه ی سوداگری اقتصادی در ایران اسلامی است،  ارز دیجیتالی "گرام" به جنگ " ریال" و "تومان" ایرانی خواهد آمد و خروج سرسام آور و غیر قابل ردیابی ارز را از ایران اسلامی در کمترین زمان ممکن میسر خواهد کرد، گروه های جاسوسی و برانداز در داخل، با گرامِ لاشویلی،  بدون هیچ مزاحمتی دستمزدهای مزدوری خویش را علیه نظام، در منزل بی هیچ واسطه ای به راحتی دریافت خواهند کرد، سیستم مالیات در نظام دچار ضربه شدید خواهد شد و فرار مالیاتی با ارز دیجیتالی "گرام" در بسترملیِ!!تلگرام بسادگی لحاظ خواهد شد، تراکنش های خارج از سیستم بانکی جمهوری اسلامی متداول خواهد شد، گردش پولی ، در نظام اقتصادی ایران به نفع دشمن رقم خواهد خورد و بانک های ایران، به آستانه ورشکستگی مطلق خواهند رسید.

,
,



تلگرام، ابزار همه منظوره ی استعمار مجازی ایران است و حامیان نفوذی آن در سطوح ارشد مدیریتی نظام، بعنوان سربازان نامرئی میری لاشویلی صهیونیست، انصافا بهترین خوشخدمتی های ممکن را برای بازگرداندن تلگرام فیلتر شده به حریم الکترونیک نظام مصروف داشته اند.

,
,
,


به راستی چه شد که تریبون داران نفوذی توانستند مفهوم وسیع "فضای مجازی" را به پیام رسانی درجه سوم در سطح دنیا ( تلگرام) تقلیل و تنزل دهند و مستعمره ی مجازی ایران اسلامی را پیشکش لاشویلی اسراییلی و پادوهای لاییکش (برادران دوروف) کنند؟!

,
,



آنان که در مقام امین ملت، رای بر رفع فیلتر تلگرام داده اند، باید پیش از آن به چند سوال ساده ی ملت نیز پاسخ می دادند که : اساسا چه راهکار پیشگیرنده و بازدارنده ای را برای اغتشاشگری الکترونیک مجدد از بستر تلگرام فراهم دیده اند؟

,
,
,


یا با علم بدانکه فاز بعدی توسعه تلگرام، مقابله با اقتصاد مقاومتی است و ابزار آن ارز دیجیتال " گرام" بر بستر بلک چین در تلگرام است، سسئولین باید پیش ازرفع فیلترینگ تلگرام  پاسخ می دادند که در مقابل ضربه ای که تلگرام در آینده ای نزدیک بر اقتصاد ایران و بالاخص اقتصاد مقاومتی ( بعنوان یگانه راهکار اقتصادی مقابله کننده با تحریم) چه راهکاری  مفروض داشته اند؟

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه