اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بن خبر داد؛

ساماندهی قبور مطهرشهدای روستای لارک

ساماندهی قبور مطهرشهدای روستای لارک
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بن گفت : آیندگان حق دارند از حماسه های بزرگان کشور خود اطلاع یابند و یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه ساماندهی مناسب گلزار مطهر شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل اسماعیلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: ساماندهی گلزار شهدا که با هدف ماندگارسازی میراث ملموس شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت می‌پذیرد، بدون شک یکی‌از مصادیق بارز تعظیم شهیدان، تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

اسماعیلی ضمن اشاره به اقدامات بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود:آیندگان حق دارند از حماسه های بزرگان کشور خود اطلاع یابند و یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه ساماندهی مناسب گلزار مطهر شهدا است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر گ,
,
,
,
, ,

 

,

وی تاکید کرد: یاد و خاطره آن ها و فرهنگ شهادت همیشه باید زنده بماند همانطور که خود شهدا زنده هستند، شهادت به مثابه خون در رگ یک جامعه دینی است اگر این فرهنگ وجودنداشته باشد و شهید و شهادت طلبی به پایان برسد آن جامعه مرده و بی ثمر است.

اسماعیلی  ادامه داد: روستای لارک دارای شش شهید است که تنها دو تن از این شهیدان بزرگوار در این روستا آرامیده اند.

وی بابیان اینکه با نصب درب و پنجره گلزار شهدا،کار ساماندهی قبور تکمیل گردیدگفت:این کار با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستا وخانواده شهدا و با هزینه 80 میلیون ریال به اتمام رسید.
 

,
,
,
,
,
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه