اخبار داغ

معاون فرماندار دهگلان:

دهه فجر عید ملت ایران اسلامی است / افتتاح چندین پروژه به میمنت دهه مبارک فجر در دهگلان

دهه فجر عید ملت ایران اسلامی است / افتتاح چندین پروژه به میمنت دهه مبارک فجر در دهگلان
معاون فرماندار دهگلان گفت: به میمنت دهه مبار ک فجر چندین پروژه محرومیت زدایی افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از دهگلان شیدا، با حضور شورای ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,



  محمد محمدی معاون فرماندار دهگلان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت حادثه مصیبت بارکشتی سانچی و تبریک عید مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین انقلاب قرن بود و امروز به الگو و سرمشق تمام آزادی‌ خواهان تبدیل شده است.

 

وی افزود: مردم در دوران ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی با پیروی از فرامین امام راحل از خواب غفلت بیدار شده و به مبارزه با مستکبرین پرداختند.


 معاون فرماندار دهگلان گفت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ایادی استکبار که منافع خود را در خطر دیدند به مقابله و دشمنی با کشورمان برخاستند.


 
 وی در ادامه گفت: دنیای استکبار و نظام سلطه برای شکست انقلاب اسلامی ایران با  انواع تهدیدات، راه انداختن جنگ تحمیلی، و تحریم ها در استای سیاست استکباری خود بر علیه انقلاب اسلامی قد علم کرده است  و هیچوقت نتوانسته در برابر رسالت و اهداف این  کشور اسلامی  سیاست دروغین خود را عملی نماید.


معاون فرماندار دهگلان در ادامه با اشاره به تکریم ارباب رجوع از مسئولین ادارات سطح شهرستان خواست که دراین راستا  از هیچگونه تلاشی دریغ نورزند.


 وی افزود: مردم شهرستان دهگلان مردمی با بصیرت هستند که همیشه با حضور گسترده خود در همه گردنه های سخت در ایران اسلامی همراه و همگام  با انقلاب و نظام اسلامی بوده اند.


محمدی ضمن تاکید، از کمیته دوازده گانه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر خواست برنامه های جشن انقلاب اسلامی با محوریت و مشارکت مردم شهرستان باشد.


 معاون فرماندار دهگلان گفت: به میمنت این دهه مبارک فجر  انقلاب چندین پروژه در راستای محرومیت زدایی توسط نهادها  وادارات مختلف شهرستان افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه