اخبار داغ

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک:

بهای اجاره مسکن راکد و بدون افزایش قیمت/سیاست‌های دولت برای خروج بازار از رکود ناموفق بوده است

بهای اجاره مسکن راکد و بدون افزایش قیمت/سیاست‌های دولت برای خروج بازار از رکود ناموفق بوده است
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک سیاست‌های دولت برای خروج بازار مسکن از رکود را موفق ندانست و گفت: دولت بایستی برای رونق بخشیدن به بازار مسکن تسهیلاتی با نرخ سود زیر ۱۰ درصد و برای همه اقشار در نظر بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود نوروزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک در گفتگو با خبرنگار اراک امروز؛ با اشاره به رکود سال‌های اخیر در بازار خرید و فروش مسکن گفت: به دلیل اثرگذاری وضعیت بازار مسکن در سایر بخش‌های اقتصادی، رکود حاکم بر این بخش، صنوفی نظیر مصالح ساختمانی، آهن‌آلات، شیرآلات و غیره را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز؛, اراک امروز,

نوروزی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در اراک شاهد ایجاد جنب و جوش در بازار مسکن هستیم، اظهار کرد: این جنب و جوش‌ بیشتر در اداراه مالیاتی، شهرداری و دفاتر اسناد رسمی مشهود است و کمتر در دفتر مشاورین املاک شاهد این جنب‌و جوش هستیم.

,

وی به سرمایه‌گذاری‌ها در بخش بازار مسکن اشاره کرد و گفت: بازار مسکن یکی از بازارهای مورد اعتماد برای افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری در این بخش را دارند و جنب و جوشی که در روزهای اخیر در بازار مسکن ایجاد شده بیشتر به دلیل سرمایه‌های سرگردان هدایت شده به بازار مسکن است.

,

احتمال جهش قیمت مسکن در روزهای پایانی سال

, احتمال جهش قیمت مسکن در روزهای پایانی سال, احتمال جهش قیمت مسکن در روزهای پایانی سال,

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک بیان کرد: اگر شرایط به همین منوال پیش برود احتمال اینکه در روزهای پایانی سال شاهد جهش قیمتی در بازار مسکن باشیم بسیار زیاد است.

,

افزایش ۲۰ درصدی قیمت اجاره مسکن در تابستان/بهای اجاره مسکن راکد و بدون افزایش قیمت

, افزایش ۲۰ درصدی قیمت اجاره مسکن در تابستان/بهای اجاره مسکن راکد و بدون افزایش قیمت, افزایش ۲۰ درصدی قیمت اجاره مسکن در تابستان/بهای اجاره مسکن راکد و بدون افزایش قیمت,

نوروزی به موضوع اجاره مسکن در اراک هم اشاره کرد و گفت: پیک اجاره مسکن از خردادماه آغاز و تا شهریورماه ادامه دارد که در این بازده زمانی، امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی نرخ اجاره بها بودیم.

,

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون اجاره مسکن راکد و بدون افزایش قیمت است، بیان کرد: در این فصل سال به دلیل اینکه پیک تقاضا کم است قیمت تورمی تابستان را نداریم به طوری که قیمت‌های اجاره در این فصل از سال با قیمت های اجاره بها در فصل بهار برابری می کند.

,

سیاست‌های دولت برای خروج بازار مسکن از رکود موفق نبوده است

, سیاست‌های دولت برای خروج بازار مسکن از رکود موفق نبوده است, سیاست‌های دولت برای خروج بازار مسکن از رکود موفق نبوده است,

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک سیاست‌های دولت برای خروج بازار مسکن از رکود را موفق ندانست و بیان کرد: دولت به منظور رونق بخشیدن به بازار مسکن تسهیلاتی را در نظر گرفت ولی نرخ سود بالای این تسهیلات عاملی شد تا خیلی از سوی مردم و متقاضیان مورد استقبال قرار نگیرد.

,

نوروزی اظهار کرد: دولت برای رونق بخشیدن به بازار مسکن باید تسهیلاتی با نرخ سود زیر ۱۰ درصد و برای همه اقشار مختلف در نظر بگیرد تا بتوان اثرات مناسب را در این بازار شاهد بود.

,

در حال حاضر یک هزار ۵۰ واحد مجاز مشاور املاک در سطح شهرستان اراک فعالیت می کنند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه