اخبار داغ

امام جمعه بن:

مطالبات مردمی اولویت برنامه های ستاد مردمی دهه‌فجر در شهر بن

مطالبات مردمی اولویت برنامه های ستاد مردمی دهه‌فجر در شهر بن
برنامه‌های ستاد دهه‌فجر در شهر بن با اولویت مطالبات مردمی و جوانان برگزار خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرنگار زنگ خبر ؛ حجت الاسلام والمسلمین میرافضلی امام جمعه شهر بن در نشست مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر ضمن تبریک فرارسیدن این ایام ، اظهارداشت: دهه‌فجر الگوی ایستادگی و مقاومت در برابر هر گونه ظلم و استبداد بود، روزهایی که نه در خاطر ملت بزرگ و انقلابی ایران بلکه در اذهان تمام ملت‌های آزاده دنیا ثبت و به یادگار ماند.

وی افزود: انجام برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد به‌منظور فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در آئین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله وظایف همه است.
 
وی بیان داشت: انسان وقتی در سیره امام (ره) نگاه می کند می بیند که ایشان هیچ کلامی را منعقد نمی کردند مگر آن که بر گرفته از قرآن کریم بودو اکنون مقام معظم رهبری(مدظله العالی )نیز که فرزند خلف ایشان می باشند همانگونه رفتار و عمل میکنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ؛ ,
,
,
,
,
,
, ,

حجت الاسلام والمسلمین میرافضلی گفت : فجر درجمهوری اسلامی و در نظام مقدس ما نیز به معنای روشنایی و طلوع صبح است که برای مردم در انقلاب شکوفا شد و ظلم وستم را از جامعه ی مومنین بر طرف کرد،در فجر انقلاب اسلامی  نوامیس ما جایگاه با ارزشی را پیدا کردند حال اینکه قبل از ان این گونه نبود؛

مطالبات مردمی اولویت برنامه های ستاد مردمی دهه‌فجر

وی بابیان اینکه بایستی این رویدادها و اتفاقات گذشته را مطالعه و آن هایی که فجر را درک کرده اند باید برای نسل جوان امروز بازگو کنند گفت: گاهی برخی از افراد در رابطه با انقلاب بی انصافی می کنند و می گویند اگر انقلاب هم نمی شد همین اتفاقات می افتاد درصورتی که با مطالعه مشخص می شود که  4 دهه قبل از انقلاب این چنین آسایش و آرامشی وجود نداشت؛ امروزه ما در این زمان در همه چیز حق انتخاب داریم در ریاست جمهوری در نمایندگان و همه امور این مردم هستند که انتخاب میکنند.

امام جمعه بن ضمن اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در سطح کشور و به خصوص در سطح شهرستان بن افزود: درست است در این شهرستان مشکلات وجود دارد ولی  خود ما نیز در حل برخی از این مشکلات بایستی همت کنیم بطور مثال و نمونه ی کوچک امروزه  ما حاضر به آب و جاروی دم درب منزل خود نیستیم و این انتظار را از شهرداری داریم،ما خودمان نیز باید به اقتصاد مقاومتی کمک کنیم همان گونه که در زمان قدیم این گونه بود و مردم با وجود مشکلات، تلاش های فراوانی برای بدست آوردن روزی انجام می دادند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مقارن شده است اظهارداشت:  برنامه های دهه فجرباید طوری برنامه ریزی شود که در شان این بانوی بزرگ برگزار شده وهمچنین از این ایام برای بیان استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم بهره گرفت.
 
برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت حضرت زهرا(س)

محمد احمدی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بن نیز  در این جلسه ، با تاکید بر برگزاری منسجم، متمرکز و هماهنگ برنامه های ایام الله دهه فجر با همکاری تمامی دستگاه های متولی اضافه کرد: باید از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه های متنوع دهه فجر بهره لازم گرفته شود.

 وی تصریح کرد: اجرای 10 شب برنامه با موضوع  گرامیداشت دهه فجر،اجرای سرود انقلابی ،حضور در راهپیمایی 22 بهمن، ارسال پیامک،اجرای مسابقات فرهنگی وهنری،غبار روبی وعطر افشانی گلزار شهداء، ،پخش گلبانگ ندای الله اکبر از مساجد، فضاسازی محیطی و آذین بندی همزمان با ایام دهه فاطمیه ،از جمله برنامه های پیش بینی شده برای شهر بن  در ایام دهه فجر است.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,


وی اظهار کرد: برنامه های متنوعی در ایام‌الله دهه فجر در سطح شهر برگزار می‌شود که برگزاری و اجرای این برنامه‌ها از روز ۱۲ بهمن با نواخته شدن زنگ انقلاب رسمیت پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه های با شکوه امسال دهه فجر اظهار داشت: برنامه های این دهه در سال جاری متناسب با ایام فاطمیه ،خلاقانه ،نوآورانه و الهام بخش بوده و ارزشهای نظام به درستی در این برنامه ها برای حضور هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان و اقناع نسل جوان در مساجد تبیین خواهد شد .

 در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهر بن به بیان برنامه های و دیدگاه های خود پرداختند.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه