اخبار داغ

رییس اداره مدیریت راههای استان زنجان:

مه غلیط جاده های زنجان را در برگرفته است/ کاهش دید افقی و کندی تردد در محور های مواصلاتی استان

مه غلیط جاده های زنجان را در برگرفته است/ کاهش دید افقی و کندی تردد در محور های مواصلاتی استان
رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: مه غلیظ برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان را در بر گرفته است، گفت: این مه باعث کاهش دید افقی رانندگان و کندی تردد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است، اظهار کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ برای تردد در جاده های استان زنجان الزامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه بارش پراکنده برف در محور زنجان-بیجار ، سلطانیه- خدابنده (گردنه دهجلال) وجود دارد، ابراز کرد: رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئه در این محورها توصیه می شود.

,

رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه مه غلیظ محورهای زنجان-بیجار (گردنه پاپایی)،زنجان- دندی(گردنه چایرلو و قلی کندی)،سلطانیه – خدابنده(گردنه دهجلال) را دربر گرفته است، عنوان کرد: این مه باعث کاهش دید افقی رانندگان و کندی تردد شده است.

,

امینی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش پراکنده برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان همراه با مه موضعی و مه ناپایدار در ارتفاعات محورهای کوهستانی وجود دارد، تصریح کرد:تردد در همه محورهای مواصلاتی با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

,

وی با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان زنجان الزامی است، افزود: رانندگان با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه به مسیر خود ادامه دهند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه