اخبار داغ

حجت‌الاسلام نظری‌منفرد:

همبستگی و همدلی مردم در اتفاقات سبب موفقیت نظام می شود

همبستگی و همدلی مردم در اتفاقات سبب موفقیت نظام می شود
این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه جانباختگان حادثه نفتکش ایرانی با شهدا همنشین خواهد بود، گفت: این همبستگی و همدلی مردم در عرصه‌های مختلف سبب پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری‌منفرد در حاشیه مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه نفت‌کش ایرانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به اینکه این دنیا برای آزمایش انسان ها می باشد، اظهار داشت: خداوند هر فردی را به یک نوع آزمایش می کند و مهم این است که از آن آزمایش و امتحان سربلند خارج شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: دریانوردان فداکاری که در حادثه اخیر کشتی نفتکش ایرانی در مسیر خدمت به مردم و اسلام و هنگام ماموریت در آتش سوخته و یا در آب غرق شده اند در آخرت با شهدا همنشین خواهند شد.

,

این استاد حوزه با اشاره به اینکه هر کسی روزی خواهد مرد، گفت: زندگی در این دنیا یک فرصت کوتاه برای هر انسانی می باشد که باید از این فرصت اندک بهترین استفاده و بهره را داشته باشد.

,

وی عنوان داشت:هر فردی که در این دنیا زندگی کرده است تنها چیزی که می تواند با خود به آخرت ببرد عمل صالح و نیک می باشد و غیر از این هیچ چیزی بدرد او نمی خورد.

,

نظری منفرد با اشاره به حق انتخاب انسان ها، خاطرنشان کرد: خداوند به انسان عقل داده است تا خود مسیرش را پیدا کند حال می تواند در مسیر خداوند، بهشت و اهلبیت(ع) حرکت کند و یا در مسیر تاریکی و جهنم قرار بگیرد.

,

وی اضافه کرد: برخی مواقع حواث برای عبرت گیری دیگر انسان ها می باشد و هر فردی فقط یک بار فرصت زندگی در این دنیا را بدست می آورد و باید تمام تلاش خود را برای بدست آوردن عمل صالح و ذخیره آن برای آخرت انجام دهد.

,

این استاد حوزه با اشاره به اینکه مردم ایران طی این روزها از غم جانباختگان حادثه نفت‌کش ایرانی اندوهگین هستند، گفت: این همبستگی و همدلی مردم در عرصه‌های مختلف سبب پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.

,

لازم به ذکر است این مراسم با حضور حضرات آیات شبیری زنجانی، علوی گرگانی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) و همچنین جمعی از اعضای جامعه مدرسین، استاندار قم، جمعی از مدیران استانی و مردم انقلابی استان قم در مسجد اعظم برگزار شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه