اخبار داغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبرداد

اعلام آمادگی 8 مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در اسدآباد

اعلام آمادگی 8 مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در اسدآباد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: سال آینده مراسم معنوی اعتکاف در این شهر برگزار می‌شود که تاکنون 8 مسجد آمادگی خود را برای برگزاری این مراسم اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام سیدمجید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این مراسم معنوی در 10 الی12 فروردین  97 مصادف با ۱۳ الی۱۵ رجب است که در این شهرستان نیز مساجدی به همین منظور تدارک دیده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی اعتکاف شهرستان با حضور صلواتیان مسئول ستاد اعتکاف استان همدان و برخی از مسئولان ، گفت: با یک برنامه‌ریزی مناسب مؤمنین خداجوی در سنت نبوی اعتکاف شرکت و به عبادت و خودسازی می‌پردازند.

,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم معنوی اعتکاف تصریح کرد: در این مراسم در جمع معتکفان، برنامه‌هایی همچون دعوت از سخنرانان شاخص استانی و شهرستانی، حلقه‌های معرفت،جلسات پرسش و پاسخ و مسابقات فرهنگی انجام خواهد شد.

,

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از 8 مسجد آمادگی خود را برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام کرده‌اند، افزود: تشویق افراد از اقشار مختلف مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی یک ضرورت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه