اخبار داغ

طرح های نیمه کاره ورزشی بلای جان ورزش استان / دو میدانی کاران همدانی از حداقل های امکانات ورزشی محرومند

طرح های نیمه کاره ورزشی بلای جان ورزش استان / دو میدانی کاران همدانی از حداقل های امکانات ورزشی محرومند
دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان با اعلام این که استان همدان از استان‌های سردسیر کشور است و متاسفانه با توجه به آن که سالن دو و میدانی همدان هنوز به بهره برداری نرسیده است در فصول سرد سال ورزشکاران ما برای تمرین و مسابقه به مشکل برمی‌خورند هم اکنون ورزشکاران از نباریدن برف خوشحال هستند چرا که در صورت بارش برف تمرین دو میدانی کاران به کوچه و خیابان ختم می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،طرح های عمرانی نیمه کاره و رها شده در سطح کشورو استان ها یکی از بزرگترین معضلات خانواده ورزش شده است که همدان نیز ازاین حیث مستثنی نیست و طرح های نیمه کاره ای  که نه می توان آن ها را رها کرد و نه بودجه ای برای اتمام آن ها می رسد کم کم در حال فرسوده شدن هستند و چشم انتظار معجزه ای برای پایان دادن به آنها

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

طرح های نیمه کاره استان همدان نیز در برخی رشته ها مستلزم پیگیری و ممارست بیشتر از سوی مسئول مربوطه برای به حداقل رساندن آن است .

,

 

,

 

,

یکی از این طرح های عمرانی سالن سرپوشیده برای دو میدانی کاران همدانی است که در باغ میوه شهرداری همدان در نظر گرفته شده است .

,

 

,

 

,

مسعود بنوان دبیر هیات دو میدانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بزرگ‌ترین مشکل دو و میدانی همدان کمبود زیر‌ساخت‌های مرتبط با این رشته ورزشی و نداشتن پیست استاندارد در همدان است چرا که تنها پیست دو و میدانی استان پیست ورزشگاه شهدای قدس همدان است که این پیست هم استاندارد نیست و فضای پشت دروازه‌ها که دو قوس پیست است قابل استفاده است .

,

 

,

 

,

* سالن دو و میدانی همدان در انتظار تخصیص بودجه

,

 

,

 

,

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان با اعلام  این که سایر شهرستان‌های استان هم با مشکلات زیر ساختی در دو و میدانی مواجه هستند به یکی دیگر از مشکلات دو و میدانی همدان اشاره کرد و گفت: استان همدان از استان‌های سردسیر کشور است و متاسفانه با توجه به آن که سالن دو و میدانی همدان هنوز به بهره برداری نرسیده است در فصول سرد سال ورزشکاران ما برای تمرین و مسابقه به مشکل برمی‌خورند هم اکنون ورزشکاران از نباریدن برف خوشحال هستند چرا که در صورت بارش برف تمرین دو میدانی کاران به کوچه و خیابان ختم می شود .

,

 

,

 

,

 

,

بنوان افزود: در سال 91 مقدمات احداث سالن سرپوشیده دو و میدانی با 200 متر طول در باغ میوه شهرداری همدان فراهم شد، اما به دلیل تامین نشدن اعتبار پروژه در همان ابتدای کار متوقف شد و متاسفانه بارها  نمایندگان مجلس از این محل بازدید کرده اند و قول اختصاص بودجه داده اند اما در حال حاضر به همان حال رها شده است.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

حسن دارششدر معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت : سالن سرپوشیده دو میدانی در باغ میوه شهرداری در حقیقت طرح یک مجموعه ورزشی و احداث دهکده المپیک بوده است که سالن سرپوشیده دو و میدانی بخشی از این پروژه است،  که متاسفانه طرح خامی بوده است و مناسب این کار نیست چرا که به علت کمبود بودجه قابل بهره برداری نیست.

,

 

,

 

,

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی  درحالی تاکید بر به سرانجام نرسیدن و خام بودن این طرح دارد که پیش از این بر لزوم اجرای پروژه مذکورتاکید داشت .

,

 

,

 

,

 حال سوال اینجاست که آیا نباید قبل از اجرای یک پروژه مکان نمایی به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و تکلیف اعتباراتی که تا بحال هزینه شده است چیست؟

,

 

,

 

,

 متولیان امرورزش در سخنان شعار گونه خود حمایت از ورزشکاران را از اولویت های اقدامات خود می دانند و این در حالی است که دو میدانی کاران همدانی که ویترین درخشانی از مدال ها را دارند از حداقل های امکانات ورزشی محروم هستند.

,

 

,

 

,

این در حالی است که حال باید پرسید آیا برای ایجاد یک طرح و صرف هزینه برای آن نباید اول جانمایی صورت گیرد و کار کارشناسی انجام شود ؟ و تکلیف اعتباری که تا بحال هر چقدر به مقدار کم در آنجا صرف شده است چیست ؟

,

 

,

 

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه