اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

افزایش قیمت حاملهای انرژی به معنی افزایش قیمت دیگر اقلام است/ مجلس در برابر افزایش قیمت حاملها مقاومت می‌کند

افزایش قیمت حاملهای انرژی به معنی افزایش قیمت دیگر اقلام است/ مجلس در برابر افزایش قیمت حاملها مقاومت می‌کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت حاملهای انرژی به معنی افزایش قیمت دیگر اقلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق به دنبال این است تا فشار اقتصادی بر مردم وارد نشود، اظهار کرد: در خصوص قیمت حاملهای انرژی نیز این کمیسیون قصد دارد تا مقاومت لازم صورت گرفته و افزایشی صورت نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بیان کرد: با وجود اینکه در بیشتر کشورها قیمت حاملهای انرژی مطابق قیمت تمام شده و جهانی است اما در این کشورها خدمات ارائه شده نیز با کشور ما متفاوت است بنابراین اعتقاد ما این است که افزایش قیمت حاملهای انرژی به معنی افزایش قیمت دیگر اقلام است که به تورم و بیکاری بیشتر منجر خواهد شد، به همین خاطر تمام تلاش ما این است تا در شرایط موجود قیمت‌ حاملها افزایش نیابد.

,

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرحهای جایگزین نیز پیش بینی شده است، ادامه داد: در حال حاضر بر روی طرحهای جایگزین کار می‌شود که در صورت عملیاتی شدن ممکن است درآمدی بیشتر از افزایش قیمت حاملهای انرژی داشته باشند.

,

وی با اشاره به لزوم توجه به تولید ثروت برای کشور عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کرد به خصوص در زمینه محصولاتی که در ایران توان تولید آن وجود دارد.

,

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای اشتغالزایی هرچه بیشتر در کشور تلاش کرد، گفت: تلاش‌ها باید به این سمت معطوف شود تا حداقل وابستگی به نفت تحقق یابد، هرچند که این موضوع در شرایط کنونی کمرنگ است.

,

وی با بیان اینکه حقوق افرادی که بالای پنج میلیون دریافت می‌کنند، افزایش نخواهد یافت، افزود: حقوق کسانی که زیر پنج میلیون دریافت می‌کنند نیز ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

,

وقف‌چی با اشاره به اینکه امسال در کمیسیون تلفیق پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۷ برابر حداقل حقوق تعیین شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این موضوع در صحن هم به تصویب برسد و روز به روز اختلاف بین کارکنان و مجموعه‌های دولتی کم شود.

,

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا حداقل معیشت برای مردم ایران تعریف شود، عنوان کرد: سعی می‌شود یارانه نقدی افرادی که از شرایط اقتصادی بالایی برخودار بوده و نیاز به یارانه نقدی ندارند، به افراد نیازمند و برای کاهش فاصله طبقاتی در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه