اخبار داغ

فرماندار طارم:

تکمیل پروژه پل روستای ارشت طارم در مراحل پایانی قرار گرفت

تکمیل پروژه پل روستای ارشت طارم در مراحل پایانی قرار گرفت
فرماندار شهرستان طارم گفت: در شرایطی که کشور با محدودیت های مالی مواجه است روحیه مشارکت جویانه مردم موجب انگیزه مضاعفی برای مسئولین می شود تا با انرژی بیشتری امورات را پیگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، جلسه بررسی مسایل و مشکلات تکمیل پروژه احداث پل روستای ارشت بر روی رودخانه قزل اوزن با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

علی باقری فرماندار شهرستان طارم در این نشست اظهار داشت: تاکنون ۳۶۵ میلیون تومان از محل خودیاری مردمی برای اجرای این پروژه جمع آوری و به پیمانکار پرداخت شده است.

,

وی به مراحل پایانی تکمیل پروژه احداث پل ارشت اشاره کرد و افزود: ستونها و سازه کامل شده و در روزهای آتی بایستی عرشه بر روی ستونها گذاشته شود که نیازمند اعتبار است و مساعدت مسئولین استانی را می طلبد.

,

باقری تصریح کرد: دولت اگر چه مستقیما به این پروژه کمک مالی نکرده اما به صورت غیر مستقیم از طریق تأمین عرشه پل از محل مدیریت بحران استان کمک نموده است گفتنی است تکمیل این پل برای فرمانداری مهم بوده و از اؤلویت های جدی شهرستان است.

,

فرماندار طارم ابراز کرد: تاکنون مبلغ ۷۴ میلیون تومان از اعتبارات سال جاری به این پروژه پرداخت شده است و ۱۵۰ میلیون تومان نیز از محل ماده ۲۳ تخصیص یافته است که امید است محقق شود.

,

فرماندار طارم به قول مساعد درویش امیری استاندار زنجان جهت ایجاد جاده های دسترسی طرفین پل اشاره کرد و در نهایت از تلاشها و پیگیریهای اهالی و شوراهای اسلامی، دهیاری و معتمدین که قدم در مسیر این کار مقدس و ارزشمند گذاشته اند تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه