اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

50 درصد تسهیلات اقتصاد مقاومتی زنجان پرداخت شده است/حمایت بسیج سازندگی از طرح های صنایع دستی

50 درصد تسهیلات اقتصاد مقاومتی زنجان پرداخت شده است/حمایت بسیج سازندگی از طرح های صنایع دستی
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده تا کنون 50 درصد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت و گو با موج رسا، اظهار داشت: در سال جاری 2میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه تا کنون 50 درصد این تسهیلات به فعالان ارائه شده است، تصریح کرد: 50 درصد مابقی نیز تا پایان سال پرداخت می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال گذشته 720 فقره به متقاضیان پرداخت شده است.

,

 امندی گفت:بسیج سازندگی استان زنجان در سطح همه شهرستان های استان از واجدین شرایط طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند.

,

وی تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با همکاری بنیادهای بانکی در راستای خودکفایی خانواده ها در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال فعالیت می کند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح ها، شامل پرورش آبزیان، قارچ خوراکی، کشت زعفران، راه اندازی واحدهای گلخانه ای، پرورش زنبور عسل، بلدرچین، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و پرورش دام است.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: متقاضیان و علاقمندان به اجرای این طرح ها در سطح شهرها و روستاهای استان زنجان می توانند به پایگاه های بسیج سازندگی مراجعه کنند.

,

امندی گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی برای علاقمندان به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی کلاس های آموزشی با همکاری جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای این استان به صورت رایگان برگزار می شود.

,

 مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در سال گذشته هشت نمایشگاه برپا شد و این در حالی است که هدف بسیج سازندگی در امسال برگزاری 16 نمایشگاه است.

,

امندی با بیان اینکه در سال جاری از طرح های اقتصاد مقاومتی با عنوان صنایع دستی از جمله چاقو و مس نیز حمایت می شود، افزود: علاقه مندان می توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه