اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی :

بودجه سال 97 با شاخصه های اقتصاد مقاومتی هیچ گونه تناسبی ندارد

بودجه سال 97 با شاخصه های اقتصاد مقاومتی هیچ گونه تناسبی ندارد
کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز کشورهای اروپایی به دلیل پیروی از اقتصاد ریاضتی است، گفت: بودجه سال 97 با شاخصه های اقتصاد مقاومتی هیچ گونه تناسبی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار  قم فردا با اشاره به  بودجه سال 97، اظهار داشت:نباید به گونه ای رفتار کنیم که دشمن از ضعف های ما مطلع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: در صورتی که ضعف های خود را نمایان کنیم دشمن را دلخوش کرده ایم و او در تلاش برای ایجاد فتنه و بحران دیگری علیه ایران خواهد بود.

,

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی به اینکه بودجه 97 باعث دلخوشی دشمن می شود، گفت: بنده بودجه 97 را به دقت مطالعه کرده ام ، بودجه 97  با شاخصه های اقتصاد مقاومتی هیچگونه تناسبی ندارد به عنوان مثال مقام معظم رهبری فرمودند که شاخصه اول و مهم اقتصاد مقاومتی فعال و تقویت کردن فعالیت های بومی و محلی است یعنی همان کارگاه های کوچک که اشتغال زایی می شود.

,

وی افزود: وقتی فردی برای اشتغال زایی در یک کارگاه کوچک که فقط چند میلیون تومان برای توسعه کار خود نیاز دارد در خواست وام می دهد با مسائلی مانند چند ضامن، مدارک و.... مواجه می شود در حالی که آقایان مهدی جهانگیری، حسین فریدون و برخی افراد دیگر به راحتی می توانند میلیارد ها تومان وام دریافت کنند.

,

حبیبیان با اشاره به اینکه در برنامه بودجه سال گذشته برای اشتغال زایی کارگاه های کوچک برنامه ای وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برنامه و بودجه ای که دولت تنظیم کرده است مبتنی بر اقتصاد مقاومتی نیست بلکه مبتنی بر اقتصاد ریاضتی با شاخصه های خاص خود می باشد.

,

وی عنوان داشت: انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشور های دیگر از سال قبل طرح اقتصاد ریاضتی را در پیش گرفتند که امروز مردم آنها در حال اعتراض می باشند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به شاخصه های اقتصادمقاومتی و ریاضتی، ابراز داشت: نمایندگان مردم در مجلس باید در هنگام بررسی بودجه مواظب باشند قسمت هایی که به مردم از نظر مالی فشار می آورد را تایید نکنند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه