اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

واردات بنزین خیانت به کشور است/ فروش 2 برابری نفت خام حرفی مضحک است

واردات بنزین خیانت به کشور است/ فروش 2 برابری نفت خام حرفی مضحک است
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: فروش 2 برابری نفت خام حرفی خنده دار و مضحک است چراکه قرار بود اقتصاد بدون نفت را داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به تحریم های جدید ترامپ علیه ایران گفت: هدف آمریکا تغییر نکرده است چراکه ناقض بی بدیل بین المللی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه  آمریکا یک قلدرزورگو است، اظهار کرد: هدفش سیطره و سلطه بر دنیاست و با انواع ابزارها در پی تسلط بر کشورهای منطقه است.

,

وی با توجه به اینکه هدف آمریکایی ها، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هدفش امضای برجام نبوده چرا که هیچ امضا و قراردادی را رعایت نکرده است.

,

شیخی با اشاره به اینکه عاقلانه نیست که با آمریکا مذاکره کنیم چراکه به هیچ یک از تعهدات بین المللی خود پایبند نیست، گفت: تاکید بر مذاکره با آمریکا، نهایت سادگی و کج فهمی فرد را نشان می دهد.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه اسماً هنوز خروج از برجام را اعلام نکردند، گفت: عملا از ابتدا در برجام ورودی نداشته اند که بخواهد از آن خارج شوند.

,

وی همچنین تصریح کرد: آمریکایی ها اگر علناً موافقت نامه برجام را ملغی کنند، ذره آبروی اسمی و رسمی اش را از دست می دهد.

,

شیخی با اشاره به اینکه اروپایی ها حیله گر هستند و پشت سر آمریکا ایستاده اند، بیان کرد: اروپایی ها ظاهرا می گویند که طرفدار ایران هستیم اما عملا با آمریکایی ها هستند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی افزود: اروپا پشت الحاد آمریکا قرار دارد و دولتمردان ما نیز نباید فریب اروپایی ها را بخورند.

,

وی با بیان اینکه منافع اقتصادی در برجام سراغ نداریم که بر اقتصاد کشور تاثیر گذاشته باشد، گفت: نه تنها منافع اقتصادی نداشته بلکه توانسته ما را در پیشرفت علم هسته ای متوقف کند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به 2 برابر شدن صادارت نفت بعد از برجام اظهار کرد: فروش 2 برابری نفت خام حرفی خنده دار و مضحک است چراکه قرار بود اقتصاد بدون نفت را داشته باشیم.

,

شیخی همچنین تصریح کرد: باید به دنبال حذف صادرات نفت باشیم تا بتوانیم آهسته آهسته فرآورده های نفتی  را صادر کنیم.

,

وی با بیان اینکه دولت سالانه 3 الی 4 میلیارد لیتر بنزین با ارزش افزوده 6 برابر وارد می کند، گفت: 2 برابر پول یک میلیون بشکه را خرج می کند و بنزین وارد می کند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه واردات بنزین خیانت به کشور است، بیان کرد: دولتمردان می توانستند فرآوری نفت را ارتقا دهند و بهانه های کاهش اکتان سوخت را برطرف کنند اما این کار را انجام ندادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه