اخبار داغ

هفته ای پرگل برای فوتبالی های همدان

هفته ای پرگل برای فوتبالی های همدان
پاس با برتری پنج بر صفر برابر کیمیافرایند و شهرداری با برتری یک بر صفر برابر خیبر، هفته ای ایده آل برای همدانی ها ثبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،درهفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال پاس در ورزشگاه شهید مفتح میزبان «کیمیا فرایند» قم بود و شهرداریچی های همدان در خرم‌آباد به مصاف تیم فوتبال خیبر رفته بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

این بازی با تصمیم مسئولان در ورزشگاه شهید مفتح برگزار شد و تنها نام سه بازیکن در لیست ذخیره های تیم کیمیافرایند قم ثبت شده بود که نماینده فدراسیون بنا به دلیلی اجازه حضور آنها را حتی در نیمکت ذخیره ها نداد تا اولین تیمی باشد که بدون بازیکن ذخیره به میدان می رود.

,

 

,

با اخراج سرمربی تیم کیمیافرایند قم نیز نیمکت این تیم به طور کامل خالی شد و کیمیا فرایند در همان دقایق آغازین بازی با اخراج محسن یاری 10 نفره بازی کردند و مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم در اوایل نیمه دوم و خودداری سه بازیکن از ورود به بازی سبب شد تا بازی با سوت داور در دقیقه 48 به پایان برسد.

,

 

,

بازیکنان کیمیافرایند قم در بین 2 نیمه بایکدیگر به درگیری پرداختند و حتی حاضر به ورود در زمین نبودندو این شرایط اعتراض تیم پاس همدان را به دنبال داشت.

,

 

,

هواداران تیم پاس اغلب دقایق بازی به تشویق امیر عظیمی مدیرعامل جدید این تیم پرداختند و معتقد بودند شوک مدیریتی منجر به دومین پیروزی متوالی پاس و قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود شده است.

,

 

,

عظیمی امروز درصد باقی مانده طلب اعضای تیم پاس در فصل جاری را پرداخت کرد و میثم زمانی زننده 2 گل از 5 گل تیم پاس به دلیل مصدومیت نتوانست در نیمه دوم به میدان برود.

,


اکبر گنجی و رضا کاشفی مصدومان پاس در این مسابقه بودند.

,
,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

پاس با این پیروزی به جمع مدعیان صعود پیوست.

,

 

,

و اما تیم فوتبال شهرداری همدان در این هفته مهمان تیم  خیبر خرم آباد بودند که در این مسابقه که عصر دیروز در ورزشگاه تختی خرم آباد و در حضور جمع کثیری از هواداران برگزار شد، شهرداری همدان با تک گل دقیقه 4 مصطفی قیصری به برتری رسید.

,

 

,

امین احسان بخش، فرزاد بهاری امین بیرانوند، مسعود ستاری، مصطفی سلگی، علی صدرا (از دقیقه 66 - صمد قبادی)، سعید جهاندیده (از دقیقه 86- احمد زارع)، محمد بیرانوند، مجتبی جادری، اسماعیل شهبازی و امیر مکینه کار (از دقیقه 56- امیر محمدی) در ترکیب خیبر خرم آباد در این مسابقه به میدان رفتند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

ترکیب تیم شهرداری همدان در این دیدار را داود اژدری، حسن مرادی، مهدی توکلیان (از دقیقه 8- مهدی زارعی)، مرتضی کرمی، پیمان حشتمی، مجید شعبانی، کاظم صالحی، حسن ذوالفقاری، رضا کوهی، مصطفی قیصری و رضا بهرامپور تشکیل دادند.

,


شهرداری همدان با این پیروزی ارزشمند 22 امتیاز شد و توانست تا رده ششم جدول صعود کند.

,
,


خیبر خرم آباد نیز با 21 امتیاز تا رده هفتم جدول سقوط کرد.

,
,


شهرداری هفته آینده در همدان میزبان گیتی پسند اصفهان است.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه