اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری پانزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران در بوشهر/ کمبود ۱۰۰۰ دبیر ریاضیات در استان بوشهر

برگزاری پانزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران در بوشهر/ کمبود ۱۰۰۰ دبیر ریاضیات در استان بوشهر
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضیات ایران در بهمن‌ماه به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس؛ ناصر کرمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضیات ایران در بوشهر، گفت: پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضیات ایران در بهمن‌ماه به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  سپاس؛ ,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر اظهار کرد: این کنفرانس از روز 3 بهمن‌ماه ساعت 14 افتتاحیه در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی با حضور معاون ابتدایی وزیر و کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان است و اختتامیه نیز روز 6 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری 9دی است.

,

وی با اشاره به اینکه حدود 300 مقاله به کنفرانس ارسال‌شده است، افزود: چالش‌های پیش روی معلمان در آموزش‌وپرورش، چگونگی انتخاب حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی دوره ابتدایی از مهم‌ترین محورهای این کنفرانس است که با حضور حدود 533 نفر از کل کشور که حدود 203 نفر از استان بوشهر شرکت خواهند‌ کرد.

,

کرمی بیان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس توسعه حرفه‌ای معلمان ریاضی، آموزش شیوه تدریس ریاضیات در مدارس، آموزش روش‌های تدریس نوین با استفاده از روش‌های نوین آموزشی، ایجاد شور و شوق علمی با محوریت ریاضیات در استان، افزایش علاقه‌مندی به ریاضیات، ارتقاء سطح کیفیت آموزش ریاضیات و ارتقاء میانگین نمره ریاضیات است.

,

عضو شورای آموزش‌وپرورش استان بوشهر بابیان اینکه استان بوشهر 1000 دبیر ریاضی کمبود دارد، عنوان کرد: وضعیت استان بوشهر در حوزه آموزش آن‌طور که انتظار می‌رود نیست و دانش آموزان بوشهری به ریاضی همچنان نگاه درس سخت دارند و میانگین نمره ریاضی در استان نسبت به مابقی دروس و میانگین کشوری بسیار کم است.

,

کرمی ابراز کرد: استقبال مردم بوشهر به آموزش زبان انگلیسی بسیار بالا است و باید تلاش کنیم این استقبال فراگیر ریاضیات هم بشود که با همکاری برخی از دستگاه‌ها خانه ریاضیات در استان بوشهر احداث شد که مورد استقبال شهرستان‌های دیگر قرارگرفته است.

,

شورای آموزش و پروش وظیفه تصویب و نظارت برنامه‌های تربیتی و آموزشی دارد

, شورای آموزش و پروش وظیفه تصویب و نظارت برنامه‌های تربیتی و آموزشی دارد,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر هفته بزرگداشت شورای آموزش‌وپرورش از هفته آینده آغاز می‌شود که این شورا باهدف تحقق مشارکت بیشتر دانش آموزان در تعلیم و تربیت، نظارت بر کیفیت آموزش و بهره‌گیری از امکانات جامعه بوده است.

,

وی اذعان کرد: در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر شورای آموزش‌وپرورش با حضور همه اعضاء فعال است که همه برنامه‌های آموزشی و تربیتی بعد از تصویب شورا اجرایی می‌شود و توسط همین شورا نظارت می‌شود.

,

کرمی بیان کرد: طرح تقویت بنیه علمی، تلاش برای رسیدن به جایگاه اصلی کنکور و ایجاد خانه ریاضیات در استان بوشهر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در شورای آموزش‌وپرورش به تصویب رسید و اجرایی شد که دستاورد خوبی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه