اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار خبر داد

افتتاح دفتر مشاوره همگانی شهدای مدافع حرم در مسجد ولیعصر شهر بهار

افتتاح دفتر مشاوره همگانی شهدای مدافع حرم در مسجد ولیعصر شهر بهار
حجت الاسلام جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از افتتاح دفتر مشاوره همگانی شهدای مدافع حرم در مسجد ولیعصر شهر بهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جمشیدی در گفتگو با خبرنگاربهارانه، گفت: در این دفتر مشاوره همگانی و به طور رایگان در حوزه های مختلفی همچون سلامت اجتماعی ، خانواده، حقوقی و قضایی، کارآفرینی، بهداشت و درمان و مشاوره تربیتی پذیرای آحاد مردم شهرستان بهار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

جمشیدی ادامه داد: این مرکز ساعات بعدازظهر دایر بوده و مشاوران و کارشناسان از ارگان هایی همچون دادگستری، بهزیستی، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در آن حضور داشته و طبق برنامه ریزی هر روز یکی از این کارشناسان در دفتر حضور خواهند داشت.

,

وی زمان افتتاحیه این دفتر را روز سه شنبه 27 دی ماه و همزمان با حضور مسئولین در این مکان همزمان با برگزاری شورای فرهنگ عمومی در این مسجد بیان کرد و گفت: این دفتر فردا با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان افتتاح خواهد شد.

,

جمشیدی ضمن تشکر از شرکت مخابرات برای در اختیار قرار دادن شماره تماس و خط تلفن ، شماره تماس این دفتر را 34500335 بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه