اخبار داغ

مدیر ساخت و توسعه راه‌‎های استان زنجان:

پروژه درام-کلور در 2 سال آینده به اتمام می‌رسد/ احداث محور گردشگری شیرین سو-نوکیان به سمت ماسوله با جدیت دنبال می‌شود

پروژه درام-کلور در 2 سال آینده به اتمام می‌رسد/ احداث محور گردشگری شیرین سو-نوکیان به سمت ماسوله با جدیت دنبال می‌شود
مدیر ساخت و توسعه راه‌‎های استان زنجان گفت: پروژه درام-کلور در 2 سال آینده به اتمام می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در شهرستان طارم پروژه‌های ما به دو بخش ملی و استانی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: پروژه زنجان-گیلوان-منجیل، زنجان-آببر- ملاسرا به شفت و درام-کلو پروژه‌های ملی شهرستان طارم هستند که قطعاتی از اینها در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه هرکدام از این پروژه‌ها به صورت میانگین سالی دو یا سه میلیارد اعتبار دارند، ابراز کرد: با این وضعیت ما فقط یک قطعه از هر محور را در دست اجرا داریم.

,

مدیر ساخت و توسعه راه‌‎های استان زنجان با اشاره به وضعیت پروژه‌های استانی شهرستان طارم در حوزه راه‌های روستایی تصریح کرد: علی رغم عدم تامین اعتبار مناسب در شهرستان طارم تمام پروژه‌های مورد نیاز روستایی شهرستان طارم را به اتمام رساندیم و یک یا دو پروژه باقی مانده است.

,

وی بیان کرد: در سه سال گذشته و در شهرستان طارم کل اعتباری که برای راه‌های روستایی تخصیص یافته دو میلیارد تومان بوده است در حالی که ما حدود 22 میلیارد تومان پروژه راه روستایی در این شهرستان اجرا کرده‌ایم که 20 میلیارد اضافی از منابع قیر، ملی راه روستایی و توانایی پیمانکاران تامین شده است.

,

بیات‌منش با بیان اینکه شهرستان طارم علی رغم راه‌های صعب‌العبور به نرم استانی نردیک شده است، گفت: محور مهمی که اکنون در شهرستان طارم در دستور کار داریم، احداث محور درام-شیرین سو-نوکیان به سمت ماسوله است.

,

وی با اشاره به اینکه محور درام-شیرین سو-نوکیان به سمت ماسوله یک محور مهم گردشگری خواهد بود، ادامه داد: بخش عمده‌ای از این محور به طول 20 کیلومتر را آسفالت کردیم که 14 کیلومتر باقی‌مانده است و عمده محور باقی مانده به حوزه مربوط خلخال می‌شود.

,

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه توافقات لازم برای ساخت 14 کیلومتر باقی مانده نیز انجام شده است، اظهار کرد: یکی از اهداف احداث محور زنجان-تهم-چورزق وصل شدن به شمال بود که با ساخت محور درام به سمت ماسوله این امر محقق و ترافیک محور به نقطه مطلوب خواهد رسید.

,

وی با اشاره به اینکه پروژه درام-کلور در بخش زنجان فعال‌تر از بخش اردبیل است، گفت: برنامه ما این است تا این محور که بخش عمده‌ای از اردبیل که از طریق شهرستان طارم به تهران وصل می‌کند را با جدیت دنبال کنیم، این محور به طول 55 کیلومتر بوده که 25 کیلومتر آن در استان زنجان قرار دارد و ما 25 کیلومتر سهم خود را زودتر از اردیبل به اتمام می‌رسانیم.

,

بیات‌منش با بیان اینکه برنامه دو ساله‌ای را برای محور درام-کلور در نظر داریم، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه اعتبار این پروژه در دو سال تامین نخواهد شد اما پیمانکار توانمندی داریم که می‌توان پروژه را در عرض دو سال تمام کرد.

,

وی بیان کرد: پیگیری‌های لازم را در سرعت گرفتن این پروژه در بخش اردبیل نیز در حال انجام است، این پروژه را اردبیل آغاز کرده اما برای شهرستان طارم نیز اهمیت بالایی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه