اخبار داغ

معاون فرماندار گالیکش:

نظارت بر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی از موازی کاری و افزایش نرخ بیکاری جلوگیری می‌کند

نظارت بر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی از موازی کاری و افزایش نرخ بیکاری جلوگیری می‌کند
معاون فرماندار گالیکش گفت: نظارت بر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی از موازی کاری در بحث اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی و افزایش نرخ بیکاری شهرستان جلوگیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش در جلسه کارآفرینی و اشتغال شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: در بخش خصوصی پتانسیل‌های خوبی وجود دارد که می‌توان جهت ارتقاء حوزه سلامت شهرستان گالیکش گام‌های مؤثری را برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

دکتر حسن رحیم زاده با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح کشور آن را از دغدغه‌های مسئولین نظام، دولت و بالطبع مسئولین حوزه سلامت دانست.

,

مسئول دبیرخانه ستاد کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه سند توسعه اشتغال و کارآفرینی حوزه سلامت را توضیح داد و گفت: تیم دانشگاه علوم پزشکی گلستان و کارگروه اشتغال تمام تلاششان در پیشبرد اهداف توسعه سلامت است.

,

ابوالفضل احمدی افزود: در این زمینه 520 میلیون تومان اعتبار به دانشگاه تخصیص‌یافته و امیدواریم نهایت استفاده از این فرصت جهت تأسیس و یا توسعه مراکز بهره لازم برده شود.

,

وی با اشاره به اینکه در بین کارگروه اشتغال و سایر کارگروه‌ها که در این زمینه برگزار می‌شود، دانشگاه علوم پزشکی حضور پررنگی دارد افزود: اولین دستگاهی هستیم که با توجه به اینکه سهمیه زیادی برای ما در نظر گرفته‌اند، نسبت به سایر ارگان‌ها ازنظر کمی دارای رتبه بالاتری هستیم.

,

معاون فرماندار گالیکش نیز گفت: با توجه به رشد تکنولوژی و تجهیزات درمانی بستری مهیا است که باید از این بستر جهت اشتغال‌زایی نهایت استفاده را فراهم نمود.

,

ایوب ابوالتختی افزود: نهادینه کردن فرهنگ توزیع اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات در بحث اشتغال‌زایی هم باعث جلوگیری از موازی کاری در بحث اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی می‌شود و هم می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار مؤثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه