اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

واریز یارانه مددجویان استان زنجان به صندوق امداد ولایت

واریز یارانه مددجویان استان زنجان به صندوق امداد ولایت
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با فراهم شدن بسترهای لازم برای واریز گروهی، یارانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت واریز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز جلسه شورای مدیران در شهرستان خدابنده با تاکید بر اینکه رسالت خدمت رسانی اثربخش ، بی منت و هدفمند به خانوارهای مددجویی تحت حمایت است، اظهار کرد: داشتن تفکر ارزشی ، بسیجی و انقلابی و فعالیت جهادی در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد از شاخص های مهم امدادگری در این نهاد مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه زمینه ساز ارائه خدمات هدفمند و اثربخش به جامعه هدف کمیته امداد شناسایی صحیح نیازهای گروههای مختلف مددجویی است، افزود: فعالیت کارگزاران محرومیت زدایی در کمیته امداد باید به سمتی هدایت شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه بهترین و موثرین خدمت به مددجویان ارائه شود.

,

صفری یکی از بسترهای مورد نیاز در حوزه رسیدگی اثربخش به جامعه هدف کمیته امداد را تبیین نیازهای گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد در جامعه است، ادامه داد : تلاش می کنیم با گفتمان سازی در حوزه کمک به نیازمندان در جامعه دغدغه سازمانی در کمیته امداد را به دغدغه همگانی در جامعه تبدیل کنیم .

,

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و تفقد و دلجویی ازآنها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاهها باید در اولویت کارها قرار گیرد، گفت: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آنها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به فراهم شدن زمینه پرداخت یارانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: با فراهم شدن بسترهای لازم برای واریز گروهی ، از این ماه یارانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت واریز می شود.

,

وی با اشاره به اینکه برای همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در صندوق امداد ولایت این استان حساب بانکی افتتاح شده است، افزود: خدمات بانکی صندوق امداد ولایت با پشتیبانی بانک ملی انجام شده و برای24348فقره حساب افتتاح شده نزد این صندوق کارت بانکی عضو شبکه شتاب صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه