اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت بانه:

دو تن مواد غذایی تاریخ گذشته در بانه کشف و ضبط شد

دو تن مواد غذایی تاریخ گذشته در بانه کشف و ضبط شد
رئیس مرکز بهداشت بانه از کشف و ضبط دو تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در بانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شالباف امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: این مقدار مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در پی گزارشات مردمی یکی از شهروندان در یک انبار مواد غذایی در یکی از نقاط شهر بانه توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آرباباخبر, ،,

وی افزود: در جریان بازرسی توسط بازرسان واحد بهداشت و محیط مرکز بهداشت شهرستان بانه  از انبار مذکور حدود دو تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و  ضبط گردید.

,

رئیس مرکز بهداشت بانه ارزش ریالی این مواد غذایی تاریخ گذشته  را 170 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: انواع آبمیوه های پاکتی؛ انواع نوشیدنی استک، پفک و تخمه آقتابگردان از این انبار مواد غذایی ضبط گردید.

,

وی تصریح کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده تخلف به مراجع غذایی ذی ربط معرفی شد و در آینده با حضور نماینده دادستان نسبت به معدوم سازی مواد غذایی تاریخ گذشته اقدام خواهد شد.

شالباف مشارکت های جدی مردم در کنترل و شناسایی مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف را بسیار مهم عنوان و خاطر نشان کرد: تحقق این امر به نوبه خود بسیاری از معضلات ناشی از آن را کاهش می دهد.

این مسئول  از شهروندان خواست در صورت برخورد با فروشگاه هایی که مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در محل کسب خود نگهداری می کند، مراتب را سریعاً با شماره تماس 190" (سامانه شکایات) بصورت  رایگان گزارش کنند.

,
,
,
,
,

  انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه