اخبار داغ

ورزشگاه نیمه کاره مرند ۱۱ ساله شد

ورزشگاه نیمه کاره مرند ۱۱ ساله شد
ورزشگاه نیمه کاره مرند که از حدود ۱۱ سال پیش جوانان و ورزشکاران این شهرستان را چشم به راه نگهداشته همچنان در سکوت مظلومانه خویش تخریب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پیام مرند، در سال ۱۳۸۵ احداث ورزشگاهی در مرند آغاز شد که آن زمان از ظرفیت ۱۵ هزاری نفری آن سخن گفته می‌شد اما در ‌‌نهایت با ۲۰ درصد پیشرفت، متوقف و ظرفیت آن نیز به ۵ هزار نفر تقلیل یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند,

شهرستان مرند با حدود ۲۴۰ هزار نفر جمعیت یکی از سه شهرستان پرجمعیت استان آذربایجان شرقی است و با ده‌ها ورزشکار دارای مدال‌های جهانی و صد‌ها ورزشکار دارای مدال‌های کشوری یکی از شهرستان‌های خوش نام عرصه ورزش منطقه است.

,

این شهرستان در حال حاضر یک ورزشگاه قدیمی در وسط شهر مرند دارد که علی‌رغم داشتن زمین چمن نسبتا خوب اما به دلیل ظرفیت کم برای تماشگران و نبود سایر امکانات جانبی و البته مشکلات ترافیکی در وسط شهر به یکی از مشکلات مرند تبدیل شده است.

,

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره با بیان اینکه امکانات ورزشی مرند جوابگوی نیازهای این شهرستان نیست، گفت: شهرستان مرند دومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی است که متاسفانه زیرساخت‌های ورزشی لازم در آن ایجاد نشده است.

,

محمد حسن‌نژاد افزود: شهرستان مرند دارای یک ورزشگاه بنام حضرت ولی عصر(عج) در حال احداث دارد که متاسفانه ساخت آن به دلایل واهی چون عبور برق فشار قوی از مکان ورزشگاه بلاتکلیف‌‌ رها شده و استادیوم جدیدی به جای آن در سال ۸۵ در ورودی مرند از طرف تبریز جایگزین و متاسفانه منابع مالی ورزشگاه قبلی از ردیف ملی خارج شده است.

,

بر اساس این گزارش وجود معارض در محل احداث ورزشگاه عامل رکود این پروژه بوده و البته این مشکل حقوقی موجب کم کاری متولیان در امر جذب بودجه مربوطه نیز شده است که مسئولان شهرستانی و استانی بار‌ها از برطرف کردن معارض خبر داده‌اند اما همچنان پروژه راکد و در حال تخریب است.

,

در سال ۹۳ در جریان سفر معاون عمرانی استانداری به شهرستان مرند، محمدصادق پورمهدی به همراه فرماندار وقت شهرستان مرند مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان از استادیوم پنج هزار نفری شهر مرند از طرح‌های ملی استان بازدید کردند که در این بازدید مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: مشکل معارض استادیوم با حمایت معاون عمرانی استانداری، فرماندار ویژه شهرستان مرند و شهردار مرند برطرف شده است.

,

آنچه مسلم است اینکه شهرستان مرند با داشتن بیش از ۴۰ هیئت ورزشی و پتانسیل‌های بالای ورزش به یک ورزشگاه درشان خود نیازمند است و خواسته اهالی این است که یا همین ورزشگاه جهت ادامه احداث به جد پیگیری شود و در غیر این صورت در محلی مناسب‌تر ورزشگاهی جدید برای مردم ورزش دوست این شهرستان احداث شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه