اخبار داغ

در جلسه برنامه ریزی ایام الله دهه مبارک فجر زیرکوه عنوان شد:

بهره برداری از ۷۳ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در شهرستان مرزی زیرکوه

بهره برداری از ۷۳ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در شهرستان مرزی زیرکوه
معاون فرماندار زیرکوه با اشاره به برنامه های افتتاحیه در سطح شهرستان، گفت:73 پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیرکوه نیوز، امین مصطفوی نیا صبح امروز در جلسه برنامه ریزی ایام الله دهه مبارکه فجر ،با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه نفتکش سانچی و تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،اظهاداشت: دهه فجر نماد اتحاد و نماد یکدلی در جمهوری اسلامی ایران است و زمان میثاق مجدد با آرمانهای انقلابی است که حاصل عقلانیت و تعامل آحاد ملت با قرار گرفتن در کنار مرجعیت شیعی بود و دستاوردهای زیادی برای مردم به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیرکوه نیوز,

معاون فرماندار زیرکوه با بیان اینکه همه برنامه های امسال در شهرستان زیرکوه در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است،خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی ایام الله دهه مبارک فجر با دهه فاطمیه برنامه های دهه فجر باید به گونه ای برگزار شود که شان و حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.

,

وی ادامه داد: در چند هفته گذشته شاهد ناآرامی هایی بودیم که هر چند شروع آن به جهت مسائل اقتصادی و معیشتی بود اما متاسفانه دامن زدند و تا جایی پبش رفتند که اصل نظام را هدف قرار دادند و این موضوع مسئولیت همه دستگاهها را در دهه فجر سنگین تر می کند.

,

 مصطفوی نیا به شعار دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: دهه فجر امسال با شعار سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی،اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده و به جهت اجرای بهتر برنامه ها 11 کمیته با مسولیت ادارات مختلف در سطح شهرستان تشکیل می شود و دبیر ستاد فجر زیرکوه نیز بر عهده بخشداری مرکزی گذاشته شده است.

,

معاون فرماندار زیرکوه با اشاره به برنامه های افتتاحیه در سطح شهرستان، گفت:73 پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد و تعدادی از این پروژه ها از جمله گازرسانی به بخش زهان و شاسکوه در حال انجام است و در دهه فجر رسما افتتاح خواهد شد.

,

وی ادامه داد: پروژه های افتتاحیه در زیرکوه شامل 18 پروژه شهری و ۵۵ پروژه روستایی است که باعث اشتغال پایدار ۵۶ نفر و بهره مندی ۷6۶1 خانوار از مزایای این طرح ها خواهد شد.

,

مصطفوی نیا گازرسانی به زهان ،گازرسانی به 16 روستای شهرستان در خش شاسکوه، آسفالت معابرشهر حاجی آباد ،افتتاح صندوق کارآفرینی امید،پروژه آبیاری کم فشار مهمانشهر را از جمله پروژه های شاخصی عنوان کرد که در دهه فجر با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

,

معاون فرماندار زیرکوه تاکید کرد:دستگاههایی که پروژه برای افتتاحیه معرفی کرده اند دقت کنند که پروژه ها صد درصد به اتمام رسیده باشد و قبلا افتتاح نشده باشد و اگر موردی هست که قبلا به هر دلیلی در لیست پروژه های افتتاحیه ها بوده است، از لیست موارد افتتاحیه امسال حذف شود.

,

وی با اشاره به برنامه های آغاز دهه فجر ،‌گفت:گلباران تمثال امام،غباروبی گلزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا از برنامه های آغاز دهه فجر در روز ۱۲ بهمن ماه خواهد بود.

,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه