اخبار داغ

برادر یکی از جانباختگان حادثه نفتکش سانچی:

با غرق شدن کشتی، امیدهای ما هم غرق شد

با غرق شدن کشتی، امیدهای ما هم غرق شد
سید مهرزاد نظامی گفت: ابتدا ما را ناامید کردند ولی چند روز بعد اخبار و شرکت ملی نفتکش گفتند که احتمال است در موتورخانه باشند و آنجا قایقی وجود دارد و پس از آن حرف از قایق هم زده نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس" مراسم گرامیداشت سید ابوذر نظامی یکی از جانباختگان حادثه نفتکش "سانچی" در مسجد امیرالمؤمنین و با حضور تعدادی تعدادی از مسئولین بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

خبرنگار سایت سپاس در این مراسم با برادر سید ابوذر نظامی مصاحبه ای انجام داده که به شرح زیر است.

,

سید مهرزاد نظامی برادر آن مرحوم در خصوص ویژگی های شخصیتی برادر خود گفت: وقتی ابوذر در خانه بود خانه پر از شادی و خوشحالی بود، اما وقتی از خانه به سرکار می رفت خانه ماتم می زد. برادرم مثل کوه پشت سر همه بود و از کمک به فقیر دریغ نمی کرد و هر جا فقیری می دید تا جایی که می توانست به او کمک می کرد. برادرم بزرگ ما و باعث افتخارمان بود و هنوز افتخار او ادامه دارد. این آدم اسمش در تاریخ می ماند زیرا او یک قهرمان ملی بود.

,

نظامی در ادامه افزود: روز شنبه مادرم در شیراز عمل جراحی داشت، در آن روز چیزی به ما نگفتند اما روز یکشنبه تماس ها آنقدر زیاد شد که شک کردیم اتفاقی افتاده است و ما را خبردار نمی کنند. تا اینکه خواهرم موضوع را به من اطلاع داد، من ابتدا باور نمی کردم اما بعدا به بوشهر آمدم و مدام به شرکت ملی نفتکش زنگ می زدم و اخبار را پیگیری می کردم. شرکت ملی نفتکش تهران ابتدا دل ما را خالی کرد و گفت: موج انفجار بالا و حرارت آن 4000 درجه بود , ما آن روز گفتیم دیگر تمام شد ولی چند روز بعد اخبار و شرکت ملی نفتکش گفتند که احتمال است در موتورخانه باشند و آنجا قایقی وجود دارد و پس از آن حرف از قایق هم زده نشد و تا وقتی که کشتی غرق شد و امیدهای ما نیز غرق شد.

,

وی همچنین تصریح کرد: دست مسئولان بوشهر درد نکند، آنها زحمت کشیدند، ما از آنها کمال تشکر را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه