اخبار داغ

تیتر روزنامه‌های مختلف در روز آغاز اجرای برجام؛

تیترهایی که تاریخی شد+ تصاویر

تیترهایی که تاریخی شد+ تصاویر
همگان به یاد دارند که در دوران مذاکرات و زمان نهایی و اجرایی شدن برجام رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت با چه رزق و برقی به حمایت از برجام پرداختند و به شدت دشمن شماره یک مردم ایران را بزک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، جناب حجت‌الاسلام حسن خمینی چندی قبل در بازدید از خبرگزاری دولت با تبیین وظایف رسانه‌ها گفته بود: «یک نفر را برای همیشه و همه را برای دوره کوتاه می‌توان فریب داد اما به همه برای همیشه نمی‌توان دروغ گفت». به نظر می‌رسد مذاکرات هسته‌ای و برجام و نوع مواجهه رسانه‌های حامی منافع غرب در ایران با این مقوله بهترین مصداق از سخنان حسن خمینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

همگان به یاد دارند که در دوران مذاکرات و زمان نهایی و اجرایی شدن برجام رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت با چه رزق و برقی به حمایت از برجام پرداختند و به شدت دشمن شماره یک مردم ایران را بزک کردند. آن‌ها در این مسیر به قدری پیش رفتند که برخی از اهالی رسانه از روزنامه‌های زنجیره‌ای تحت عنوان «سفارت‌خانه‌های کاغذی» آمریکا در ایران نام بردند.

,

البته بعدها مدیرمسؤول یکی از اصلی‌ترین این رسانه‌ها به نقش رسانه متبوعش در بزک شیطان بزرگ اعتراف کرد. مهدی رحمانیان مدیرمسؤول روزنامه شرق در گفت وگویی در پاسخ به این سئوال که رسانه‌های اصلاح‌طلب مانند روزنامه شرق هموارکننده تحمیل برجام به مردم بودند و آن‌ها در این مسیر به طور غیرواقعی و مبالغه‌آمیز با مسئله‌ی برجام برخورد کردند، آشکارا به بزک دشمن اذعان کرد و اظهار داشت: «من مبالغه را قبول دارم. این مبالغه‌ها باید می‌شد به این خاطر که فضا خیلی فضای تنگ و ترشی بود، دولت باید در حقیقت این موضوع را قدری بزک می‌کرد که بتواند حرفش را به کرسی بنشاند.»

,

اما حالا که دو سال از شروع اجرای برجام گذشته بسیاری واقعیت‌ها برای مردم روشن شده و مشخص شده که رسانه‌های جریان حامی منافع غرب در ایران برای نیل به اغراص سیاسی خود به سهولت حاضر شدند منافع ملی را قربانی کنند و خیلی راحت به مخاطبان و مردم دروغ گفتند.

,

البته در این بین، رسانه‌های جریان انقلاب و دلسوز کشور که منافع ملی خط قرمز آن‌ها بود، ترجیح دادند حتی در آن شرایط سخت هم با مردم صادق باشند و بجای بزک دشمن، صادقانه تیتر زدند. تیتر روزنامه‌های هر دو جریان در آن روز، تاریخی شدند و امروز و بعدها مردم درباره آن‌ها قضاوت خواهند کرد.

,

به مناسبت 27 دی ماه که همزمان است با آغاز اجرای برجام، تیتر یک و صفحه اول برخی از روزنامه‌های جریان حامی منافع غرب و همچنین روزنامه‌های اصلی جریان انقلاب در شماره 27 دی ماه 94 را از نظر می‌گذرانیم:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه