اخبار داغ

بهره برداری از دو مدرسه خیرساز در دهه فجر در بخش دلوار

بهره برداری از دو مدرسه خیرساز در دهه فجر در بخش دلوار
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: بخش دلوار در دهه مبارک فجر سال جاری شاهد بهره برداری سه مدرسه خیر ساز با همکاری خیرین شهرستانی و استانی خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل دهدشتی فرماندار تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: با توجه به  نیاز بخش دلوار و شهرستان تنگستان به مقاوم سازی و بازسازی مدارس فرسوده، کمبود مدارس هم یکی دیگر از مسائلی است که الان بحث‌های آموزشی این شهرستان با آن همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: خوشبختانه خیران در شهرستان تنگستان مشارکت بسیار خوبی در ساخت مدرسه دارند به گونه‌ای که تا 50 درصد از مدارس استان هم به صورت خیری ساخته می‌شود.

,

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در خصوص برگزاری دوره‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان این شهرستان بنا به توافقاتی که انجام شده به زودی شاهد هماهنگی خوبی توسط شهرداری‌های این شهرستان با آموزش و پرورش خواهیم بود.

,

این مسئول عنوان کرد: در بحث مدارس تخریبی در سطح شهرستان اعتبارات لازم برای نوسازی وبه‌سازی آنها مشخص شده که با توجه به وضعیت منابع اعتباری، مناقصه مدارس روستاهای کاکلی، باغکو خیاری و سالن‌های آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

,

وی اضافه کرد: برای ایمن‌سازی وسایل ورزشی مدارس در سطح شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی سال آینده اعتبار لازم پیش‌بینی می‌کنیم.

,

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به پیگیری های لازم سه مدرسه خیرساز در روستاهی گرگور و سالم‌آباد بخش دلوار در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

,

دهدشتی بیان کرد: برداشتن قدم در مسیری که با میل قلبی و هزینه شخصی باشد، نشانگر لطف بی‌حد و اندازه خداوند است که قدرت فضل به این اشخاص داده‌ است و باید بدانیم بزرگ‌ترین خدمت، خدمت به خلق خدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه