اخبار داغ

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

مشکل تامین اعتبار راه دسترسی گرمسار- فیروزکوه مرتفع شد/ تکمیل جاده ایوان کی- آبسرد تا پایان سال جاری

مشکل تامین اعتبار راه دسترسی گرمسار- فیروزکوه مرتفع شد/ تکمیل جاده ایوان کی- آبسرد تا پایان سال جاری
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اعتباری و بودجه ای پروژه راه دسترسی گرمسار- فیروز کوه با تزریق منابع مالی جدید به پیمانکاران کاهش و مرتفع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه بررسی مشکلات پروژه های حوزه راه و ترابری شهرستان گرمسار با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه راه دسترسی گرمسار- فیروزکوه می تواند تحول بزرگی در حوزه راه کشور باشد، گفت: از مرکز به آسانی به شمال کشور اتصال برقرار می شود و در بخش ترافیکی نیز استان تهران بار کمتری را متحمل خواهد شد.

,

وی همچنین تصریح کرد: اتصال میان راهی می تواند باعث توسعه حمل و نقلی و مسافری در بخش های مختلف از جمله استفاده از اتوبان قم - گرمسار باشد .

, .,

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه پروژه راه گرمسار - فیروزکوه در بخش محدوده استحفاظی استان سمنان دارای پیشرفت حدود 50 درصدی است، افزود: تکمیل پروژه نیازمند توجه بیشتر است و در قطعات مربوط به استان تهران نیز باید سرعت عمل را چاشنی اقدامات خود قرار دهیم .

, .,

وی در ادامه افزود: مشکلات اعتباری و بودجه ای پروژه راه دسترسی گرمسار- فیروزکوه با تزریق منابع مالی جدید به پیمانکاران کاهش و مرتفع شده است.

,

کاتب از تکمیل جاده ایوان کی- آبسرد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه در حدود 3 کیلومتر مشکلاتی در حوزه استان سمنان داشت که با رفع موانع، ادامه این مسیر نیز آسفالت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه