اخبار داغ

حاشیه های جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش مرند؛

جلسه سفارشی تودیع یا شوی تخریب یک نماینده مجلس / مدیر بی طرف اصلاح طلب از آب درآمد

جلسه سفارشی تودیع یا شوی تخریب یک نماینده مجلس / مدیر بی طرف اصلاح طلب از آب درآمد
جلسه تودیع مدیر آموزش و پرورش مرند با سخنان کنایه آمیز تخریبی علیه نماینده مردم مرند در مجلس برگزار و همین مساله موجب به حاشیه رفتن موضوع اصلی جلسه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پیام مرند، علی رغم اینکه جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود مجددا جلسه و مراسمی دیگر به سفارش برخی افراد صبح امروز با حضور دهها نفر در تالار معلم این شهر برگزار شد که اغلب مدعوین از اصلاح طلبان این شهرستان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند، ,

در این مراسم معراج پیری که صندلی مدیریت آموزش و پرورش مرند را به اباذر کاظمی واگذار می کرد در سخنانی گفت: بنده یک اصلاح طلب هستم و افتخار میکنم.

,

با توجه به فضاسازی شدید که از چند روز قبل علیه نماینده مرند و جلفا راه اندازی شده و وی را عامل این تغییر معرفی میکردند در این جلسه پیری نیز گفت: برای تغییر بنده چندین تشکیلات دست به دست هم دادند و کاش برخی ها به جای تلاش برای تغییر بنده، برای بودجه آوری تلاش میکردند!

,

پس از این سخنرانی که با تعریف و تمجید از فرماندار سابق مرند نیز همراه بود، تقی کرمی که اکنون بعنوان مدیر کل جدید دفتر امور روستایی و شوراها در استانداری آذربایجان شرقی حضور دارد ضمن تمجید از این هم روستایی طرفداری خویش در بیانیه ای سیاسی که از طریق کانال تلگرامی متعلق به آموزش و پرورش مرند منتشر گردید، نوشت: عرصه سیاست عرصه بازی هاست… برخی خیال میکند با جابجا کردن مدیران قدرت نمایی میکنند… و تا باشد مرندیان یادشان بماند دستورات از جلفا صادر میشود!

,

وی در بخشی از بیانیه خویش نوشت: مردم مرند روزی صبرشان به پایان خواهد رسید و در پای صندوق های رای این را به نمایش خواهند گذاشت!

,

به دنبال این بیانیه، محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا نیز طی یادداشتی  با انتقاد از آنهایی که بر طبق انتقاد می کوبند، نوشت: پایان خدمت آقای پیری اصلا با فشار و لابی بنده نبوده است و آقای پیری و روسای جدید آموزش و پروش در مرند و در جلفا با بنده هیچ نسبت فامیلی ندارند اما نسبت فامیلی و هم روستایی آقای پیری با فرماندار سابق مرند قابل بررسی است.

,

وی در بخشی از یادداشت خویش نوشت: رسم بر این است که مدیر در جلسه تودیع گزارش عملکرد ارایه نماید مگر اینکه عملکردی نداشته باشد و جهت پوشش ضعف خود به نماینده و دیگران نسبت های ناروا بدهد و ما انتظار داشتیم در مراسم تودیع از دست آوردها سخن گفته شود نه از مباحث سیاسی و غیره.

,

حسن نژاد در  ادامه پیرو مطالب کنایه آمیز فرماندار سابق مرند نوشت: به آقای کرمی عرض میکنم این مردم فهیم مرند هستند که در انتخابات مجلس به شفافی نشان دادند طرفدار خدمت و خادم هستند و گویا ضربه سیلی مردم بر دهان کسانی که بجای بیطرفی، در قالب تبلیغاتچی کاندیدای خاص ظاهر شده بودند هنوز سنگینی میکند.

,

گفتنی است این سخنان سیاسی مدیر سابق آموزش و پرورش مرند و بیانیه عجیب مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری با واکنش منفی اغلب مردم مرند مواجه شده است و چنین مواضعی را موجب ایجاد تفرقه و یاس مردم عنوان کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه