اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان خبر داد؛

توزیع سبد حمایتی در مناطق محروم و عشایری با مشارکت خیرین و جمعیت هلال احمر ریگان

توزیع سبد حمایتی در مناطق محروم و عشایری با مشارکت خیرین و جمعیت هلال احمر ریگان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان گفت: به منظور همدلی با خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه با بهره‌گیری از توان خیرین داوطلب این جمعیت و در مسیر تحقق برنامه های خیرخواهانه جمعیت هلال احمر ، ۱۰۰ بسته حمایتی دربین نیازمندان مناطق کوهستانی و عشایری ریگان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان در گفت و گو با صبح کویر ، اظهار داشت: از عمده اهداف اجرای این‌گونه طرح ها را جذب، سازماندهی و هدایت کمکهای مردمی در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه، ارائه راهکار مناسب به منظور مشارکت مستقیم خیرین در اجرای طرح، استفاده از توان داوطلبان و خیرین در حمایت از نیازمندان و زنان سرپرست خانوار برای زدودن بخشی از محرومیت های اقشار آسیب پذیر و همچنین بستر سازی مناسب و ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با سازمان های مردم نهاد عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

بهزاد عارف افزود : خانواده های نیازمند و کم برخوردار مناطق محروم عشایری ، بالاخص کودکان ودانش آموزان مدارس عشایری و زنان سرپرست خانوار از این سبد حمایتی که شامل مواد غدایی ، لوازم تحریر ، کیف و کفش ، البسه گرم و بسته تقویتی ویژه دانش آموزان به ارزش ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال را دریافت نمودند.

,

عارف ضمن دعوت از تمامی خیرین نیک اندیش برای مشارکت در اجرای طرح های انسان دوستانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان؛ بسترساز فعالیت های بشر دوستانه است.

,

علیرضا جاویدان بخشدار گنبکی ضمن قدردانی از تلاش اعضاء، داوطلبان، خیرین و همکاری جمعیت هلال احمر اظهار داشت:شهرستان ریگان در طی خشکسالی های اخیر دچار محرومیتهای اقتصادی شدیدی برای خانواده ها شده است و می طلبد که با جذب خیرین و نشان دادن وضعیت خاص منطقه نسبت به کاهش اثرات فقر و بهبود سبد تغذیه ای بخصوص برای کودکان نیازمند اقدامات موثری را انجام داد.

,

جاویدان، ابراز امیدواری کرد، با همت والای خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شاهد گسترش هرچه بیشتر خدمات و کمک به اقشار نیازمند و کم درآمد مردم مناطق عشایری شهرستان ریگان باشیم.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه