اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خدابنده :

زنان ما با حفظ حجاب،کید دشمنان را خنثی می کنند/گسترش بی بند و باری سیاست دشمنان

زنان ما با حفظ حجاب،کید دشمنان را خنثی می کنند/گسترش بی بند و باری سیاست دشمنان
مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: گسترش بی حجابی سبب ترویج انواع فساد و بی بند و باری در جامعه است و گسترش بی بند و باری در بین نسل جوان خواسته و سیاست دشمنان نظام جمهوری اسلامی است اما زنان ما باید با تاسی از فاطمه الزهرا (س) بر حفظ حجاب تاکید و کید دشمنان را خنثی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم اشراق،امروز در مراسمی که در فرمانداری شهرستان خدابنده برگزار شد از مدیران و روسای ادارات فعال در حوزه صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندی تجلیل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده لوح تقدیر کسب رتبه اول در زمینه توسعه فرهنگ حجاب و عفاف را را دریافت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم اشراق,

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در حاشیه مراسم تجلیل در گفتگویی ضمن تبریک این موفقیت به معلمان و فعالان عرصه تعلیم وتربیت اظهار داشت: ترویج عفاف و حجاب مجموعه ­ای از برنامه­ ها و اقدامات است که تمامی وزارت­خانه ­ها، سازمان­ ها، ادارات و نهادها برای ترویج، تبلیغ، معرفت ­افزایی و نهادینه ­سازی فرهنگ اصل و متعالی ایرانی و اسلامی در حوزه­ ی حجاب و عفاف، نسبت به تحقق آن برنامه ­ریزی و اقدام می­ کنند و البته آموزش وپرورش خدابنده در این راستا همواره موفق بوده و در سه سال متوالی این افتخار را کسب کرده است.

,

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و همت دبیر و اعضای کمیته صیانت ازفرهنگ حجاب و عفاف آموزش و پرورش گامهای اساسی و موثری برداشته است که این اقدامات ادامه دار خواهد بود.

,

مدیر آموزش وپرورش خدابنده اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌ فکری‌ و تهیه‌ امکانات‌ لازم‌ جهت‌ توسعه‌ مهارت‌ها و توانایی‌های‌ فرهنگی‌ در این عرصه و تقویت حقوق شهروندی به تعالی بیشتری دست پیدا کنیم.

,

اسدی تصریح کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مانع افزایش ناهنجاری های اجتماعی می شود و حجب و حیا در آداب و آموزه های دینی مسلمانان ریشه دارد.

,

وی به فواید حجاب اشاره و با تاکید بر آن افزود: ملت ایران طبق شواهد تاریخی قبل از اسلام هم با حجاب بودند و آثار باستانی از ۳ تا ۴ هزار سال قبل نشان می‌دهد که زنان ایرانی پوشش و حجاب کامل داشته‌اند.

,

اسدی ادامه داد: آرامش روحی در پوشش مناسب وجود دارد و در حقیقت پوشش و حجاب باعث استحکام بنیان خانواده می‌شود و همچنین حفظ هویت ملی را در پی خواهد داشت و  باعث جلوگیری از تعدد و تنوع طلبی نیز می‌شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه خطرات و آسیب های بد حجابی در مقایسه با بسیاری از معضلات اجتماعی دیگر بیشتر است، اضافه کرد: به خطر افتادن عزت و جایگاه زن، افزایش ناهنجاری های جسمی و روحی، کاهش تمایل به ازدواج، افزایش ناهنجاری های خانوادگی و بالا رفتن آمار طلاق از اثرات پدیده شوم بدحجابی در جامعه است.

,

وی تاکید کرد: گسترش بی حجابی سبب ترویج انواع فساد و بی بند و باری در جامعه است و گسترش بی بند و باری در بین نسل جوان خواسته و سیاست دشمنان نظام جمهوری اسلامی است اما زنان ما باید با تاسی از فاطمه الزهرا (س) بر حفظ حجاب تاکید و کید دشمنان را خنثی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه