اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

نفوذ در مراکز تصمیم گیری با هدف زمینه سازی برای تصمیم گیری نا به جا

نفوذ در مراکز تصمیم گیری با هدف زمینه سازی برای تصمیم گیری نا به جا
کارشناس مسائل سیاسی گفت: منافقین از اول انقلاب تا به امروز مشغول فعالیت هستند که مردم را نسبت به دین و انقلاب بد بین کنند و در مراکز تصمیم گیری نفوذ کرده تا زمینه تصمیم گیری نابجا را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین ناصری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با منطقه آزاد سابقه نفاق را در تاریخ اسلام بررسی و اظهار داشت: آنچه با توجه به مسائل اخیر که در کشور رخ داد باید مورد توجه قرار بگیرد نقش آفرینی جریان نفاق است، که با یارگیری و اعزام عناصر خود فروخته اعتراضات منطقی مردم را به انحراف کشانده و خساراتی به اموال عمومی و مردم زدند و حتی عده ای از مردم بی گناه را به قتل رساندند.

ناصری ابراز داشت: بصیرت مردم باعث شد تا سیر خروشان را از عده ای معاند و مغرض که به هیچ دین و قانونی پایبند نیست، جدا کند. کاری که عده ای از خواص بعد از چند سال هنوز با فتنه ۸۸ انجام نداده اند.

این کارشناس سیاسی افزود: اینکه گفته می شود جریان منافقین در دهه ۶۰ تسویه شده یا اشتباه است یا ناقص. بهتر است بگوییم آن دسته از منافقین که تقابل مسلحانه با انقلاب داشتند تسویه شدند ولی گروه دوم که به دنبال براندازی آرم انقلاب بوده و هستند از اول انقلاب تا به امروز مشغول فعالیت هستند که مردم را نسبت به دین و انقلاب بد بین کنند و در مراکز تصمیم گیری نفوذ کرده تا زمینه تصمیم گیری نابجا را فراهم کنند.

ناصری در پایان اذعان داشت: مهم ترین ویژگی نفاق را قرآن کریم، گوش به حرف دشمن بودن می داند (فیکم سماعون لهم) سوره توبه آیه ۴. این جریان باید بیش از گذشته برای مردم روشن شود. معرفی جریان نفاق نیاز به جهاد تبیین دارد. اگر این اتفاق محقق شود خیلی از مسائل برای مردم بصیر و آگاه روشن تر خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه