اخبار داغ

رئیس شورای شهر زنجان خبر داد؛

افزایش 10 الی 11 درصدی بودجه عمرانی شهرداری زنجان/ باید بگوییم دست ما در جیب مردم است

افزایش 10 الی 11 درصدی بودجه عمرانی شهرداری زنجان/ باید بگوییم دست ما در جیب مردم است
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به میزان بودجه شهرداری زنجان، گفت: بودجه جاری شهرداری زنجان نسبت به بودجه عمرانی 40 به 60 بود که امسال بودجه عمرانی حدود 10 الی 11 درصد افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، احمد نصیری در جلسه علنی شورای شهر زنجان ضمن تسلیت شهادت گونه پرسنل کشتی سانچی با بیان اینکه در این حادثه خسارات مالی و روحی شدیدی وارد شد، افزود: باید با مدیریت صحیح این حوادث را کاهش داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مهرزنجان, ، احمد نصیری در جلسه علنی شورای شهر زنجان ضمن تسلیت شهادت گونه پرسنل کشتی سانچی با بیان اینکه در این حادثه خسارات مالی و روحی شدیدی وارد شد، افزود: باید با مدیریت صحیح این حوادث را کاهش داد.,

وی در ادامه با اشاره به میزان بودجه شهرداری زنجان تصریح کرد: بودجه جاری شهرداری زنجان نسبت به بودجه عمرانی 40 به 60 بود که امسال بودجه عمرانی حدود 10 الی 11 درصد افزایش پیدا کرده است.

,

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه در کنار اصلاح بودجه، اصلاح ساختاری نیز خیلی مهم است، گفت: مردم از سرگردانی وکاغذ بازی خسته شده اند.

,

نصیری با بیان اینکه امیدواریم ساختار نیز اصلاح شود تصریح کرد: مردم از کاغذ بازی اداری خسته شده اند و بیشتر شکایات مردم نیز در این زمینه است.

,

وی با تاکید بر اینکه بودجه شهرداری زنجان کم است، تاکید کرد: باید دوستان در شورای شهر  تلاش کنند و نسبت به در آمدهای پایدار توجه داشته باشند.

,

رئیس شورای شهر زنجان گفت: باید بگوییم دست ما در جیب مردم است و امید است با تغییرات صورت گرفته فشار از مردم کم شود.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه نباید وعده و وعیده های بیخود در خصوص ساخت پروژه ها به مردم بدهیم، گفت: باید قول های عملیاتی به مردم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه