اخبار داغ

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

بنیاد برکت الگویی برای مدیریت جهادی و فقرزدایی در کشور است

بنیاد برکت الگویی برای مدیریت جهادی و فقرزدایی در کشور است
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با مشارکت در راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی در بخش‌های محروم اقدام به توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و فراهم کردن شرایطی برای زندگی بهتر مردم کرده است، گفت: این یک الگو از مدیریت جهادی با نگاه به محرومیت‌زدایی و فقرزدایی است که امیدواریم در همه‌ی کشور ساری و جاری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بنیاد برکت در حاشیه‌ی چهارمین همایش مدیریت جهادی که عصر دوشنبه در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان این‌که مدیریت جهادی برپایه‌ی علم و درایت می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروز باشد، اظهار کرد: البته بخشی از کار هم به اعتقادات بازمی‌گردد، زیرا عنصر معنوی مدیریت چهادی ریشه در اعتقادات مدیران دارد که بدانند بخشی از اجر و ثواب کار امروزشان را در جهان آخرت خواهند گرفت و این حتماً تاثیر به‌سزایی در حرکت‌شان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: کما این‌که در دوران جنگ تحمیلی نیز شاهد جهاد مقدس همه‌جانبه‌ی مردم بودیم و روحیه‌ی حاکم در آن زمان تلاش برای اجر و ثواب اخروی بود.

,
,


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که طبیعتاً در مدیریت جهادی نیز نظام انگیزشی تأثیر بسیار دارد و باید در انتخاب مدیران نیز این شاخصه‌ها مورد توجه قرار بگیرد، گفت: مدیریت جهادی اکسیر مورد نیاز توسعه‌ی صنعتی، معدنی، تجاری و توسعه‌ی متوازن در سطح کشور است.

,
,


شریعتمداری با اشاره به نمود مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در عملکرد بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: بنیاد برکت در چارچوب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری هدف‌گذاری کرده و دستگاهی است که منابعش را در اختیار محرومان و مستضعفان قرار داده و با استفاده از مدیران خدوم اقدام به شناسایی و رفع محرومیت و استضعاف در مناطق مختلف کشور کرده است.

,
,


وی افزود: بنیاد برکت تلاش کرده به جای آن‌که ماهی بخرد و به آن‌هایی که نیازمندند، تحویل بدهد، ماهی‌گیری یادشان بدهد و ابزار کار و تولید را در اختیارشان بگذارد.

,
,


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که بنیاد برکت با مشارکت در راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی در بخش‌های محروم اقدام به توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و فراهم کردن شرایطی برای زندگی بهتر مردم کرده است، گفت: این یک الگو از مدیریت جهادی با نگاه به محرومیت‌زدایی و فقرزدایی است که امیدواریم در همه‌ی کشور ساری و جاری شود.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه