اخبار داغ

آموزش نرم افزار ذخیره و سازماندهی منابع مورد نیاز پژوهش

آموزش نرم افزار ذخیره و سازماندهی منابع مورد نیاز پژوهش
نرم افزار اندنوت، نرم افزاری جهت ذخیره و سازماندهی منابع مورد استفاده در روند پژوهش در دانشگاه آزاد تدریس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ معاونت علمی و پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اقدام به برگزاری کارگاه آموزش جامع نرم افزار مدیریت منابع علمی EndNote نموده است.


در این کارگاه آموزشی که به مدت هشت ساعت و در محل تالار اجتماعات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار خواهد گردید، مباحث مهمی پیرامون رفرنس نویسی توسط جناب آقای مهندس محسن حیدری بنی ارائه خواهد گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,



,
,
, ,



در توضیح این نرم افزار می توان گفت: اندنوت (EndNote) محصولی از شرکت تامسون رویترز (Thomson Reuters) نرم افزاری جهت ذخیره و سازماندهی منابع مورد استفاده در روند پژوهش می‌باشد. این برنامه قابلیت جستجوی مقالات در پایگاه‌ها و ذخیره کردن اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را فراهم می‌کند. با این برنامه می‌توان منابعی که برای نوشتن پروپوزال تحقیقاتی، پایان نامه، مقاله، کتاب و هر نوشته تحقیقاتی دیگر مورد استفاده قرار گرفته‌است را مدیریت و آن‌ها را در یک فرمت نوشتاری استاندارد ذخیره نمود. اندنوت دارای فرمت مجلات مختلف می‌باشد، بنابراین با کمک آن می‌توانید منابع مقاله خود را مطابق آن مجله به طور خودکار و سریع تغییر دهید.


حضور در این کارگاه به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی توصیه می شود.


شایان ذکر است این کارگاه آموزشی به صورت رایگان برگزار شده و به شرکت کنندگانی که به صورت کامل در کلاس حضور یابند گواهی معتبر حضور در کارگاه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری اعطا خواهد شد.



انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه