اخبار داغ

شهردار زنجان:

بودجه سال آینده شهرداری زنجان با 450 میلیارد تومان بسته شد/ برای نخستین بار نظر مردم در تدوین بودجه لحاظ شد

بودجه سال آینده شهرداری زنجان با 450 میلیارد تومان بسته شد/ برای نخستین بار نظر مردم در تدوین بودجه لحاظ شد
شهردار زنجان با اشاره به الحاق پیوست سرمایه‌گذاری به بودجه سال آینده گفت: با احتساب تحقق 150میلیارد تومان سرمایه گذاری، بودجه کل شهرداری زنجان به 450 میلیارد تومان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، مسیح الله معصومی در جلسه علنی شورای شهر زنجان ضمن تسلیت ضایعه کشتی سانچی، افزود: امیدواریم با مدیریت درست و پیگیری مسئولان دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,  مسیح الله معصومی در جلسه علنی شورای شهر زنجان ضمن تسلیت ضایعه کشتی سانچی، افزود: امیدواریم با مدیریت درست و پیگیری مسئولان دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.,

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری شهرداری زنجان در سال 97 تقدیم اعضای شورای شهر زنجان می شود، تصریح کرد: با تلاش بی دریغ و مجدانه همکاران، مشاوران،و مدیران این بودجه با تفاوت مهم در شهرداری تدوین شده است.

,

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه برای اولین بار نظر مردم در تدوین بودجه سال 97 لحاظ شده است، تاکید کرد: لیست نظر سنجی از مردم نیز به پیوست در اختیار شورای شهر زنجان قرار می گیرد.

,

معصومی با بیان اینکه بودجه امسال به غیر از سبزه میدان 210 میلیارد تومان بود، گفت: در بودجه سال 97 مبلغ 245 میلیارد تومان برای شهرداری و 55 میلیارد تومان برای سازمان ها در نظر گرفته شده و بودجه سال 97 شهرداری زنجان به مبلغ 300 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

,

شهردار زنجان با اشاره به الحاق پیوست سرمایه‌گذاری به بودجه سال آینده گفت: با احتساب تحقق 150میلیارد تومان سرمایه گذاری، بودجه کل شهرداری زنجان به 450 میلیارد تومان می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه حدود 25 درصد افزایش بودجه در سال 97 داریم ، تصریح کرد: در سال گذشته حقوق پرسنل مربوط به فضای سبز در حوزه عمرانی بوده که امسال به جاری انتقال داده شده است.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه در لایحه جدید  134 میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری است، گفت: 111 میلیارد تومان بودجه عمرانی است که 10 درصد افزایش عمرانی خواهیم داشت.

,

وی افزود: در بودجه امسال سرانه بودجه هر شهروند زنجانی 593 هزار تومان در سال جاری بود که در بودجه سال‌ 97 با 17.5 درصد رشد به 697 هزار تومان رسیده است.

,

معصومی با اشاره به اهم پروژه های در سال جدید تصریح کرد: احداث تقاطع غیر همسطح با برنامه ریزی های منظم، و احداث اولین پیاده راه زنجان حدفاصل سبزه میدان تا چهارراه انقلاب از جمله برنامه ها است.

,

وی در ادامه با اشاره به  فرسودگی و ناکار آمدی ساختمان شهرداری منطقه یک زنجان گفت: احداث ساختمان شهرداری منطقه یک از دیگر برنامه هاست.

,

معصومی تکمیل امتداد زینبیه غربی، تکمیل پارک بانوان و تکمیل پارکینگ طبقاتی سعدی را از دیگر برنامه های مهم شهرداری در سال 97 برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه