اخبار داغ

در شورای آموزش و پرورش مطرح شد؛

کسب رتبه ممتاز ملی توسط دو مدرسه اسدآباد

کسب رتبه ممتاز ملی توسط دو مدرسه اسدآباد
مدارس نمونه دولتی شهیدان خزایی و علیپور رتبه ممتاز ملی و اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خ آوای سیدجمال؛ پیش از ظهر امروز شورای آموزش‌وپرورش اسدآباد در مدرسه نمونه دولتی شهید خزایی این شهر برگزار و موضوعاتی مختلفی ازجمله تغییر کاربری یک زمین بخش خصوصی، اجاره یکی ا مدارس به دانشگاه آزاد، اعزام راهیان نور و برنامه‌های دهه فجر و ایام فاطمیه در مدارس پیش‌بینی و بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

در این نشست شورا که رئیس شورای آموزش و پرورش از انتخاب دو مدرسه نمونه دولتی شهید علیپور و شهید خزایی در بین 100 مدرسه نمونه کشوری خبر داد و اظهار کرد: این انتخاب بر اساس 300 شاخص بوده و این افتخاری برای شهر اسدآباد است.

,

رحمان سجادی بابیان اینکه 261 فضای آموزشی در شهرستان داریم که هزینه نگهداری آن‌ها برای آموزش‌وپرورش دشوار شده است، گفت: از این تعداد بخشی از مدارس از محیط آموزشی به تجاری بار درآمدزایی تبدیل خواهند شد.

,

وی با اشاره به موقعیت 3 مدرسه شهر اسدآباد در مراکز اصلی شهر، گفت: می‌توان بخشی از این محیط آموزشی را به‌عنوان تجاری و یا محل کسب دست‌فروشان و یا پارکینگ استفاده کرد.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به دهه اول ایام فاطمیه و سیره رو روش زندگانی حضرت فاطمه(س)،گفت: می‌طلبد که در این زمینه برنامه‌های مختلفی در مدارس در دستور کار باشد.

,

حسین افشاری انتخاب مدرسه شهید خزایی را به‌عنوان یک از مدارس نمونه کشوری یک افتخار دانست و گفت: یکی از شاخص‌های این انتخاب نظام آراستگی و تنوع در محیط آموزشی است.

,

امام جمعه اسدآباد هم با تأکید بر اعزام دانش آموزان به راهیان نور، اظهار کرد: هرچه بتوانیم درزمینهٔ کار معنوی فعالیت داشته باشیم، می‌توانیم بهتر نسل جدید را با دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در بخشی از سخنانش از نیروهای نظامی و انتظامی در راستای خاموشی اغتشاشات قدردانی کرد.

,

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی  اسدآباد هم در این نشست از اعزام دو مرحله دانش آموزان تا پایا سال جاری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: امسال در یک مرحله 370 نفر به غرب کشور و 273 نفر به جنوب کشور اعزام شدند.

,

مرادی تصریح کرد: امسال در 9 بهمن‌ماه نیز تعداد 400 دانش‌آموز به راهیان نور اعزام خواهند شد، افزود: البته یک دوره اعزام نیز برای خواهران به تعداد 300 نفر در اسفندماه خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه