اخبار داغ

مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری:

دشمنان از ایجاد دسیسه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارند

دشمنان از ایجاد دسیسه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارند
مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری گفت: دشمنان هیچگاه در ایجاد توطئه برای ضربه زدن به نظام اسلامی دست برنمی دارند و تمام نقشه های آنان با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، خنثی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری، آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری امروز در جلسه تهذیبی-تربیتی طلاب با اشاره به فیلم پخش شده اخیر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اینترنتی درباره "جلسه مجلس خبرگان رهبری در خردادماه 1368"، اظهار داشت: دشمنان هیچگاه در ایجاد دسیسه و توطئه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دست برنمی دارند و تمام نقشه های آنان با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، روشنگری مراجع معظم تقلید و علما، بصیرت روحانیون و حضور مستمر مردم در عرصه های انقلابی و مردمی، خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی تصریح کرد: انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان "رهبر انقلاب اسلامی" مورد تایید همه مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه علمیه بوده است. 

کارشناس حوزه دین و فرهنگ، ادامه داد: دشمنان بدانند که اقدامات آنان مانند آتش زدن و تخریب مساجد و حسینیه ها و کشتن مردم، نمی تواند موجب دوری مردم از ولایت فقیه شود، بلکه این دشمنی ها حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را نزد مردم، عزیزتر و محبوب تر می کند.

,
,
,

موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت و کشور، آسیبی نرسد"، خاطرنشان کرد: همانطور که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرده بود؛ مقام معظم رهبری مورد تایید و علاقه امام خمینی(ره) بودند، بنابراین پخش فیلمی درباره نحوه انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در سال 1368 به عنوان رهبر انقلاب، هیچ خللی در شان و مقام ولایت فقاهت ایشان وارد نیاورده است. 

حسینی مازندرانی در ادامه با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تلخ و جانسوز "نفتکش سانچی" گفت: گاهی بروز چنین حوادثی، ناگزیر و خارج از اراده مردم است، بنابراین باید همواره تسلیم قضای الهی بود و به خداوند توکل کرد.

وی بیان کرد: بروز حوادثی مانند فروریختن ساختمان پلاسکو در سال 95، زمین لرزه اخیر در غرب کشور و حادثه نفتکش سانچی، تذکری به ما است تا یادمان باشد دنیا محل گذر است و تنها کسانی که اهل تقوی، ایمان و اخلاص باشند و جلب رضایت خداوند و امام زمان(عج) را دنبال می کنند، در دنیا و آخرت، موفق خواهند بود.

مفسر قرآن کریم ادامه داد: مسئولان کشور بکوشند تا چنین مشکلاتی برای جوانان زحمتکشی مانند آتشنشانان و خدمه نفتکش ها، پیش نیاید. مسئولان همچنین برای کاهش آلام و رنج های آسیب دیدگان و همچنین رفع تورم و گرانی ها تلاش کنند.

مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) اظهار داشت: انسان متدین و باتقوی با مشاهده وقوع حوادث تلخی مانند زمین لرزه، بیش از گذشته به یاد خدا می افتد و بیشتر به فکر بررسی اعمال خود می افتد.

حسینی مازندرانی در ادامه با اشاره به طرح برخی اختلاس ها و سواستفاده ها از سوی مدیران شهری تهران در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: مردمی که دچار مشکلات اقتصادی فراوانی هستند و برخی از فرزندان آنان بیکار هستند، با اطلاع از این دزدی ها و اختلاس ها، از دست مسئولان کشور، دلخور و ناراحت می شوند. چنین دزدی ها و حقوق های نجومی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه گاهی با مشاهده وضعیت اخلاقی و تحصیلی طلاب، از شدت ناراحتی، اشک می ریزد و تاسف بسیار می خورد، اظهار کرد: مراجع معظم تقلید و علمای بزرگوار با تحمل مشکلات مالی بسیار و با اتکا به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع)، به مقامات عالی معنوی و عرفانی دست یافته اند.

استاد اخلاق اضافه کرد: طلاب به عنوان شاگردان امام صادق(ع) و سربازان امام زمان(عج) باید باتقوی و اهل تحصیل، پژوهش، مطالعه و مباحثه باشند. نماینده مراجع معظم تقلید گفتند: رفتار و گفتار طلاب باید در مسیر رضایت امام زمان(عج) باشد، هرچند برخی طلاب، با اقدامات و کارهای خود، دل حضرت مهدی(عج) را به درد می آورند.

مسئول حوزه علمیه با انتقاد از برخی مسئولان که به دنبال تخریب مسئولان پیشین کشور هستند، خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) فرمودند " هر که به ضرر مومن، مطلبی بگوید و قصدش، ریختن آبروی مردم باشد و اینکه او را از چشم مردم بیاندازد، خداوند او را از دوستی خود دور می داند؛ و شیطان هم او را از خود می راند و می گوید، او را نمی پذیرم"(اصول کافی، جلد چهارم، صفحه 62). انسان چقدر می تواند بدبخت باشد که شیطان هم او را از خود دور کند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه