اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه بروجن:

حماسه آفرینی مردم بروجن در روز 26 دی 57 /جان باختگان"سانچی" مجاهدان عرصه اقتصادی هستند

حماسه آفرینی مردم بروجن در روز 26 دی 57 /جان باختگان"سانچی" مجاهدان عرصه اقتصادی هستند
جانشین فرمانده سپاه بروجن با اشاره به حماسه آفرینی مردم این شهرستان در روز 26 دی ماه سال 57، گفت: کارکنان کشتی سانچی مجاهدان عرصه اقتصادی هستند که جان خود را مظلومانه از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت۲۶ دی ماه روز شهرستان بروجن به خبرنگار کلار، گفت: مردم بروجن در روز 26 دی ماه 57 با حضور در عرصه جزو اولین شهرهای ایران بودند که نماد طاغوت (مجسمه شاه ملعون) را به پایین کشیدند.

وی با اشاره به حماسه  مردم شهرستان بروجن در سال 57 و در اوج خفقان رژیم ستمشاهی، گفت: حجت الاسلام شاهرخی نقش بی بدیلی در ایجاد آن حماسه داشت.

عظیمی با بیان این که در آن روز اصناف و بازاریان نقش مهم و بسزایی در آن حماسه داشتند، گفت: انقلاب اسلامی ما مرهون حضور همه جانبه مردم و به خصوص قشر اصناف و بازاریان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به ارزانی بدست نیامده است و مجادهدت ها و رشادت های غیورمردان نظام و انقلاب باعث شده ما امروز در کمال امنیت و آسایش زندگی کنیم و بر کرسی های مدیریت تکیه بزنیم.

جانشین فرمانده سپاه بروجن با اشاره به بحران هایی که توسط دشمنان و ایادی داخلی برای نظام و انقلاب اسلامی پیش آمد، گفت: گروهک های منافقین در اوایل انقلاب، بحران های پس از جنگ تحمیلی، فتنه های سال 78 و 88 و فتنه ای که اخیرا رخ داد برنامه ریزی و هدف گذاری دشمن برای سرنگونی نظام و انقلاب است.

دشمن از مطالبه گری مردم در حوادث اخیر سوء استفاده کرد

عظیمی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از طریق مسائل اقتصادی و ناامید کردن مردم قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را دارد.

وی گفت: در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان و بدخواهان نظام از خواسته های منطقی و معقول مردم سوء استفاده کردند و جریانات را به سمت و سویی که مدنظرشان بود هدایت کردند.

جانباختگان "سانچی" مجاهدان عرصه اقتصادی هستند

جانشین فرمانده سپاه بروجن با اشاره به ایثارگری ها و مجادهت های مردم برای انقلاب اسلامی، گفت: همه ما و مسئولین امروز باید درد واقعی مردم، اقتصاد و معیشت آن ها را درک کنند.

وی همچنین با اشاره به حادثه کشتی نفت کش سانجی و جان باختن 23 دریانورد که موجب تاسف و تاثر ملت ایران شد، گفت: کارکنان کشتی سانچی مجاهدان عرصه اقتصادی هستند که در راه جهاد افتصادی جان خود را مظلومانه از دست دادند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمن از مطالبه گری مردم در حوادث اخیر سوء استفاده کرد, دشمن از مطالبه گری مردم در حوادث اخیر سوء استفاده کرد,
,
,
,
,
,
, جانباختگان "سانچی" مجاهدان عرصه اقتصادی هستند, جانباختگان "سانچی" مجاهدان عرصه اقتصادی هستند,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه