اخبار داغ

امروز؛

مراسم تودیع و تکریم معاون اداری مالی شهردار باقرشهر برگزار شد

مراسم تودیع و تکریم معاون اداری مالی شهردار باقرشهر برگزار شد
طی مراسم در ساختمان شهرداری باقرشهر تودیع و تکریم معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر با حضور شهردار و کارکنان شهرداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ مراسم تودیع و تکریم معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر با حضور شهردار و کارکنان شهرداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز, باقرشهر نیوز,

در این مراسم شهردار باقرشهر ضمن تقدیر از زحمات مهندس حمیدی معاون اداری مالی سابق شهرداری اظهار داشت: ایشان فردی دلسوز و متعهد به کار بودند و در دوران همکاری ، ایشان با تمام توان و در اسرع وقت به اموری که به ایشان محول می شد رسیدگی می کردند و انتظار دارم همه ی همکاران مجموعه شهرداری این شاخصه را داشته باشند.

,

ناصری‌پور با تاکید بر کار تیمی اظهار داشت: در مراسم معارفه شهردار جدید اسلامشهر وتودیع اینجانب اشاره کردم هیچ کاری بدون زحمات و همراهی همکاران و مجموعه کاری قابل انجام نبوده و موفقیت امروز شهر اسلامشهر مرهون زحمات تمامی همکارانم در آن مجموعه بوده که امروز با توجه به شرایطی که دارد دیگر مشکلات گذشته که در زمان تحویل گرفتن شهرداری با آن روبرو بودیم را ندارد و تا چند سال آینده هم با مدیریت خوب منابع ان شا الله مشکلی نخواهد داشت.

,

شهردار باقرشهر در این مراسم نیروهای دلسوز و خدوم را که صادقانه و خالصانه کار میکنند به عنوان جوهره ی اصلی یک سازمان دانست و افزود: امیدواریم با همکاری مجموعه شهرداری فصل جدیدی در خدمت رسانی به شهروندان را پیش رو داشته باشیم.

,

در ادامه این مراسم محسن حمیدی معاون سابق اداری مالی شهرداری باقرشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار باقرشهر همکاران مجموعه شهرداری باقرشهر را افرادی لایق و دلسوز دانست.

,

وی در پایان ضمن کسب حلالیت از همکاران ابراز داشت: در تمامی مراحل کاری تمام تلاش خود را داشتم تا خدمات خوبی به شهروندان و مجموعه ارائه کنم تا در پیشگاه خداوند برای مسئولیتی که به بنده سپرده بودند شرمنده نباشم و امیدوارم توانسته باشم در این راه سربلند باشم.

,

گفتنی است، حمیدی در مراسمی به عنوان قائم مقام شهرداری شهر پرند معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه