اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج:

برنامه‌های فرهنگی و هنری در معرفی ارزش‌های انقلاب نقش مؤثری دارند

برنامه‌های فرهنگی و هنری در معرفی ارزش‌های انقلاب نقش مؤثری دارند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در نشست کمیته فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر بر نقش برنامه‌های فرهنگی و هنری در معرفی انقلاب اسلامی تأکید کرده و گفت که ایام‌الله دهه فجر باید برای همه اقشار جامعه تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ جواد نظری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: که با اطلاع‌رسانی به‌موقع شهروندان از روند فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی‌ها آگاه خواهند شد، برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش نیز تأثیر گزاری در معرفی انقلاب اسلامی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاروج من,

جواد نظری به اهمیت گرامیداشت دهه فجر و لزوم نبین این رویداد برای اقشار مختلف اشاره‌کرده و ادامه داد دستگاه‌های فرهنگی با استفاده از قالب‌های فعالیتی و با برنامه‌های خلاقانه برای گروه‌های مختلف جامعه می‌توانند نقش مؤثری را در این زمینه ایفا نمایند.

,

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج بر همکاری مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر با حوزه رسانه و خبرنگاران شهرستان تأکید کرد و گفت مسئولین کمیته‌ها و دستگاه‌های فرهنگی بایستی همکاری مناسب با رسانه‌ها برای انعکاس مطلوب اخبار شهرستان در دهه مبارک فجر داشته باشند.

,

رضا قاسم‌زاده بر لزوم پوشش جشن‌های این ایام در سراسر شهرستان تأکید کرده و گفت که تمام شهروندان و در تمام روستاها باید ویژه بودن این ایام را حس کنند.

,

بخشدار بخش مرکزی فاروج خواهان همکاری کمیته‌های دهه فجر و توجه به روستاها و مناطق محروم در این ایام مبارک شده و ادامه داد لازم است تا بخشی از برنامه‌های دهه فجر در روستاها برگزار شود و نهادها در این زمینه باید کمال همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

,

 انعکاس به‌موقع فعالیت‌های متناسب با دهه فجر، برگزاری یادواره هنرمندان موسیقی مقامی، مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی هنری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

,

 

,

انتهای پیام./

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه