اخبار داغ

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر:

رویکرد برنامه های دهه فجر در راستای امید آفرینی باشد

رویکرد برنامه های دهه فجر در راستای امید آفرینی باشد
امام جمعه و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، گفت: امسال برنامه های ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد امید آفرینی در جامعه برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی عصر روز گذشته در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر که با حضور روسای کمیته های ستاد در محل فرمانداری برگزار شد، رویکرد برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی بصیرت افزایی را مهمترین و اولین رویکرد برنامه های ستاد دهه فجر عنوان کرد و افزود: تبیین نقش رهبری در حرکت و رشد انقلاب اسلامی، نشان دادن پایداری مردم در تداوم انقلاب و تبیین ماهیت انقلاب برای نسل جوان باید مد نظر قرار گیرد.

,

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهرتبیین شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و معرفی شاخصه های انقلابی گری و تفاوت آن با افراطی گری و تسامح را از دیگر موارد بصیرت افزایی دانست. 

,

بارانی، امید آفرینی را از دیگر رویکرد های مهم برنامه های دهه فجر مطرح کرد و ادامه داد: همان گونه که امام خامنه ای بر امید بخشی در جامعه تاکید دارند و با توجه به آشوب های اخیر که یک نا امیدی در جامعه شکل گرفته ، باید رویکرد برنامه های امسال به ویژه برنامه های فرهنگی بیشتر در راستای امید آفرینی و معرفی دستاورهای انقلاب اسلامی ایران باشد.

,

وی به دستاورهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: قبل از انقلاب در سمنان به عنوان مرکز استان حتی یک شهرک صنعتی و یا یک دانشگاه هم نداشتیم اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی در شهرستان ها و شهرها هم داشگاه و شهرک های صنعتی داریم.

,

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهردشمن شناسی را از دیگر رویکرد برنامه های دهه فجر خواند و اظهار کرد: در همین راستا باید درک مردم را در زمینه استکبار ستیزی تعمیق دهیم و ضرورت تاثیر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای مقابله با دشمن را تبیین نماییم.

,

بارانی وحدت و انسجام ملی را چهارمین رویکرد برنامه های دهه فجر دانست و بیان کرد: برنامه ها و سخنرانی های دهه فجر به گونه ای نباشد که چپ و راست را بکوبند بلکه باید همه گروه ها با هر سلیقه ای در جشن انقلاب اسلامی خود را سهیم بدانند.

,

وی تبیین اقتدار نظام برای نسل جوان را از رویکرد دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد و گفت: جوانان نیاز به نشاط دارند که باید جمع خاکستری را با اجرای برنامه های نشاط آور و متنوع جذب کرد.

,

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهرکلیشه ای نبودن و کیفیت بهتر برنامه های دهه فجر نسبت به سال های گذشته را از مسئولین کمیته ها خواستار شد و افزود: با توجه به تقارن ایام فاطمیه اول با روزهای ابتدایی ایام الله دهه فجر و برای حرمت داشتن حضرت زهرا(س) شهرداران هر سه شهر شهرستان در زمینه تزئئین نورپردازی و چراغانی های جشن انقلاب در سطح شهر از 15 بهمن ماه اقدام کنند.

,

, ,

فرماندار و جانشین ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر نیز در این جلسه رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و گفت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی تجربیات خوبی را کسب کردیم که مهمترین آن وحدت کلمه است.

,

حسن ارگی تاکید کرد: امروزه با رهبری امام خامنه ای کشتی انقلاب در دریای مواج منطقه در حال حرکت است و با وحدت کلمه، پا برجا تر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

,

وی مردمی شدن برنامه های دهه فجر را خواستار شد و افزود: هر چند مسئولین در اجرای برنامه های دهه فجر حضور دارند اما امسال باید برنامه ها مردمی تر شود و حضور آحاد جامعه در برنامه ها به نحوی باشد که به دشمنان نشان دهند همچنان پای این انقلاب و نظام ایستاده اند هر چند که پیش از این نیز مردم این پایداری خود را به نمایش گذاشته اند.

,

جانشین ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهربر جذابیت بخشی برنامه های دهه فجر و تقویت نشاط اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: باید  نشاط در برنامه های جشن انقلاب دیده شود و با بیانی جذاب و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، فرهنگ انقلاب را در قشر جوان تسری دهیم.  

,

ارگی بهترین روش جذب جوانان در برنامه های دهه فجر را زبان هنر دانست و تصریح کرد: امروزه اگر ما برای جوانانمان برنامه های جذاب نداشته باشیم قطعا دشمن برای آنان برنامه خواهد داشت و آنان را به سوی خود جذب می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه