اخبار داغ

سرپرست منابع طبیعی اردستان:

ایجاد کمربند سبز با نهال های زیتون در اردستان

ایجاد کمربند سبز با نهال های زیتون در اردستان
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کمربند سبز اردستان در اسفند ماه سال جاری با درخت های زیتون ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان، غلامرضا اللهیاری اظهار کرد: برای ایجاد فضاهای سبز در اردستان نیازمند اجرای برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت با توجه به بودجه های دریافتی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کمربند سبز در اسفند ماه سال جاری برای اردستان ایجاد می شود که کل طرح اجرایی چهار کیلومتر بوده و در مرحله اول ورودی شمال تا جنوب اردستان اجرا می شود.

,

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان گفت: با پیگیری هایی که با همکاری شهرداری، اداره راه و شهرسازی و سایر ارگان های مرتبط انجام شده در اسفند ماه سال جاری قرص نهال انجام می شود.

,

اللهیاری با بیان اینکه هدف از اجرای کمربند سبز اردستان رفع مشکلات زیست ‌محیطی و کاهش آلودگی هوا خواهد بود، تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز و حفظ و نگهداری فضاهای سبز موجب جلوگیری از ورود ریزگردها به داخل محدوده شهری می شود.

,

وی تاکید کرد: با توجه به ایجاد کمربند سبز و وجود خشکسالیهای اخیر نگهداری از این فضا مستلزم بودجه های زیادی خواهد بود که برای اجرای مرحله اول طرح مبلغ350 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

,

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: مجری اصلی طرح کمربند سبز، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان است.

,

اللهیاری تصریح کرد: ادوات و وسایل نقلیه ارگان های دیگر هم دراین طرح همکاری می کنند و قرار است با توجه به آب و هوایی که در شهرستان وجود دارد نهال های زیتون کاشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه