انیمیشن «من پهلوانم»، با هدف نمایش فرهنگ بومی استان کرمانشاه توسط موسسه رسانه های دیجیتال کرمانشاه ساخته شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز، مجموعه انیمیشن «من پهلوانم» توسط موسسه رسانه های دیجیتال کرمانشاه ساخته شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,مجموعه انیمیشن "من پهلوانم" که در کرمانشاه با تکنیک رندر بلادرنگ به صورت سه بعدی ساخته شده است، گوشههایی از فرهنگ پهلوانی این منطقه را به نمایش میگذارد.
انیمیشنسازی در ایران جزء آثار هنری است که در ساخت آن با وجود مخاطبان بسیار، بیمهری شده است. اما انیمیشن «من پهلوانم» آمده تا با بهرهگیری از مولفههای مناسب و جذاب، بتواند یک مجموعه ناب را برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان فراهم کند. این انیمیشن که با تکنیک سه بعدی رایانهای تولیده شده، درباره پهلوان جوانی است که برای کسب مقام قهرمانی و پهلوانی شروع به کشتی گرفتن میکند که در این راه موضوعاتی بهوجود میآید. مجموعه انیمیشن من پهلوانم ساخته شده در استودیو بازی و انیمیشن «گلا» و تهیه شده در شبکه زاگرس است.
امیر محمدی تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن در گفتگو با خبرنگار طاق نیوز، در مورد محتوای انیمشین من پهلوانم و هدف از ساخت این اثر گفت: من پهلوانم یک انیمیشن سه بعدی در دوازده قسمت است که میانگین هر قسمت 18 دقیقه است.
وی تصریح کرد: داستان این اثر به 120 سال پیش در کرمانشاه بر میگردد که درآن نوجوان روستایی به اسم فرهاد با فروش داروهای گیاهی امرار معاش میکند که به دلیل علاقه برای مسابقات کشتی به کرمانشاه میآید وهنگام کشتی با یک رقیب ناجوانمرد آسیب میبیند ولی فردی به اسم حکیم حیدر کمکش میکند تا سلامتی خود را به دست بیاورد و دوباره کشتی بگیرد.
محمدی افزود: هدف اصلی از داستان این بود که فقط زور و بازو برای پهلوان شدن کافی نیست، بلکه پهلوان اصلی کسی است که سجایای اخلاقی داشته باشد و در این داستان فرهاد به ارزشهای اخلاقی دست پیدا میکند.
تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن اذعان داشت: پیش تولید این کار سه سال و تولید آن نیز دو سال طول کشید که در مجموع برای انیمیشن من پهلوانم که همه عوامل از جوانان بومی استان کرمانشاه هستند پنج سال زمان صرف شد.
محمدی در ادامه گفت: عوامل تولید کار و مدیر بخشهای مختلف 20 نفر هستند ولی در کل 50 نفر در این کار با ما همکاری داشتند که نویسندگی را محسن مرادی، کارگردانی را کامران رضایی، طراحی کاراکتر را روزبه فتاحی، مدیریت مدلسازی و بافتدهی را حدیث پاکنیا، مدلسازی را مریم زرتاب، خدیجه احمدی و مریم محبت عهده دار بودند.
وی همچنین سجاد شیرزادی را به عنوان مدیر رندر و نورپردازی ، فرزانه رنجبری، حسین حیدری و علیرضا شمسی مدیر صدا، وحید نظری کرمانشاهی بخش موسیقی و در بخش انیماتور مرتضی جعفرزاده، هوشیار قادری، سهیل منصوری و عباس حمیدی را معرفی نمود.
محمدی همچنین افزود: تنظیم کاراکتر در محیط توسط علی شیرزادی، موشن کپچر با سید نواب موسوی و ریگ با میثم ایمانی انجام شده است و روابط عمومی را محمدعلی فدایی به عهده دارد.
این هنرمند کرمانشاهی خاطر نشان کرد: مجموعه ما در جشنواره رسانههای دیجیتال سالهای 90، 91 و 92 رتبه یک کشوری در زمینه تولید انیمیشن را کسب کرد که رتبه برتر برای انیمیشن کوتاه «قصههای بازار» بود که این اثر مقدمهای برای تولید انیمیشن من پهلوانم شد.
باید گفت که انیمیشن من پهلوانم، با تکنیک رندر بلادرنگ با موتور بازی سازی آنریل (Unreal) انجام شده که استفاده از این تکنیک برای حدود 200 دقیقه، در جهان کم نظیر بوده است.
علاقه مندان برای اطلاع بیشتر و همچنین شرکت در دوره های آموزش انیمیشن و بازی سازی، می توانند به سایت استودیو گلا با آدرس www.GlaTech.ir مراجعه فرمایند.
محمدی در پایان اظهار داشت: همه کسانی که انیمیشنسازی میکنند مشکل اصلی که با آن روبه رو هستند حمایت مالی و معنوی است اما متاسفانه حمایتهای مالی برای تولید انیمیشن زیاد نیست و رغبت کمی برای ساخت انیمیشن داخلی وجود دارد. البته ناگفته نماند مسئولان در ساخت انیمیشن من پهلوانم حمایتهای زیادی کردند ولی بودجهای که برای ساخت این کار لحاظ شد خیلی کم بود در حالیکه اگر بودجه بیشتر به این کار اختصاص داده بودند این انیمیشن با کیفیت بیشتری تولید میشد.
مجموعه انیمیشن "من پهلوانم" که در کرمانشاه با تکنیک رندر بلادرنگ به صورت سه بعدی ساخته شده است، گوشههایی از فرهنگ پهلوانی این منطقه را به نمایش میگذارد.
انیمیشنسازی در ایران جزء آثار هنری است که در ساخت آن با وجود مخاطبان بسیار، بیمهری شده است. اما انیمیشن «من پهلوانم» آمده تا با بهرهگیری از مولفههای مناسب و جذاب، بتواند یک مجموعه ناب را برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان فراهم کند. این انیمیشن که با تکنیک سه بعدی رایانهای تولیده شده، درباره پهلوان جوانی است که برای کسب مقام قهرمانی و پهلوانی شروع به کشتی گرفتن میکند که در این راه موضوعاتی بهوجود میآید. مجموعه انیمیشن من پهلوانم ساخته شده در استودیو بازی و انیمیشن «گلا» و تهیه شده در شبکه زاگرس است.
امیر محمدی تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن در گفتگو با خبرنگار طاق نیوز، در مورد محتوای انیمشین من پهلوانم و هدف از ساخت این اثر گفت: من پهلوانم یک انیمیشن سه بعدی در دوازده قسمت است که میانگین هر قسمت 18 دقیقه است.
وی تصریح کرد: داستان این اثر به 120 سال پیش در کرمانشاه بر میگردد که درآن نوجوان روستایی به اسم فرهاد با فروش داروهای گیاهی امرار معاش میکند که به دلیل علاقه برای مسابقات کشتی به کرمانشاه میآید وهنگام کشتی با یک رقیب ناجوانمرد آسیب میبیند ولی فردی به اسم حکیم حیدر کمکش میکند تا سلامتی خود را به دست بیاورد و دوباره کشتی بگیرد.
محمدی افزود: هدف اصلی از داستان این بود که فقط زور و بازو برای پهلوان شدن کافی نیست، بلکه پهلوان اصلی کسی است که سجایای اخلاقی داشته باشد و در این داستان فرهاد به ارزشهای اخلاقی دست پیدا میکند.
تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن اذعان داشت: پیش تولید این کار سه سال و تولید آن نیز دو سال طول کشید که در مجموع برای انیمیشن من پهلوانم که همه عوامل از جوانان بومی استان کرمانشاه هستند پنج سال زمان صرف شد.
محمدی در ادامه گفت: عوامل تولید کار و مدیر بخشهای مختلف 20 نفر هستند ولی در کل 50 نفر در این کار با ما همکاری داشتند که نویسندگی را محسن مرادی، کارگردانی را کامران رضایی، طراحی کاراکتر را روزبه فتاحی، مدیریت مدلسازی و بافتدهی را حدیث پاکنیا، مدلسازی را مریم زرتاب، خدیجه احمدی و مریم محبت عهده دار بودند.
وی همچنین سجاد شیرزادی را به عنوان مدیر رندر و نورپردازی ، فرزانه رنجبری، حسین حیدری و علیرضا شمسی مدیر صدا، وحید نظری کرمانشاهی بخش موسیقی و در بخش انیماتور مرتضی جعفرزاده، هوشیار قادری، سهیل منصوری و عباس حمیدی را معرفی نمود.
محمدی همچنین افزود: تنظیم کاراکتر در محیط توسط علی شیرزادی، موشن کپچر با سید نواب موسوی و ریگ با میثم ایمانی انجام شده است و روابط عمومی را محمدعلی فدایی به عهده دارد.
این هنرمند کرمانشاهی خاطر نشان کرد: مجموعه ما در جشنواره رسانههای دیجیتال سالهای 90، 91 و 92 رتبه یک کشوری در زمینه تولید انیمیشن را کسب کرد که رتبه برتر برای انیمیشن کوتاه «قصههای بازار» بود که این اثر مقدمهای برای تولید انیمیشن من پهلوانم شد.
باید گفت که انیمیشن من پهلوانم، با تکنیک رندر بلادرنگ با موتور بازی سازی آنریل (Unreal) انجام شده که استفاده از این تکنیک برای حدود 200 دقیقه، در جهان کم نظیر بوده است.
علاقه مندان برای اطلاع بیشتر و همچنین شرکت در دوره های آموزش انیمیشن و بازی سازی، می توانند به سایت استودیو گلا با آدرس www.GlaTech.ir مراجعه فرمایند.
محمدی در پایان اظهار داشت: همه کسانی که انیمیشنسازی میکنند مشکل اصلی که با آن روبه رو هستند حمایت مالی و معنوی است اما متاسفانه حمایتهای مالی برای تولید انیمیشن زیاد نیست و رغبت کمی برای ساخت انیمیشن داخلی وجود دارد. البته ناگفته نماند مسئولان در ساخت انیمیشن من پهلوانم حمایتهای زیادی کردند ولی بودجهای که برای ساخت این کار لحاظ شد خیلی کم بود در حالیکه اگر بودجه بیشتر به این کار اختصاص داده بودند این انیمیشن با کیفیت بیشتری تولید میشد.
مجموعه انیمیشن "من پهلوانم" که در کرمانشاه با تکنیک رندر بلادرنگ به صورت سه بعدی ساخته شده است، گوشههایی از فرهنگ پهلوانی این منطقه را به نمایش میگذارد.
انیمیشنسازی در ایران جزء آثار هنری است که در ساخت آن با وجود مخاطبان بسیار، بیمهری شده است. اما انیمیشن «من پهلوانم» آمده تا با بهرهگیری از مولفههای مناسب و جذاب، بتواند یک مجموعه ناب را برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان فراهم کند. این انیمیشن که با تکنیک سه بعدی رایانهای تولیده شده، درباره پهلوان جوانی است که برای کسب مقام قهرمانی و پهلوانی شروع به کشتی گرفتن میکند که در این راه موضوعاتی بهوجود میآید. مجموعه انیمیشن من پهلوانم ساخته شده در استودیو بازی و انیمیشن «گلا» و تهیه شده در شبکه زاگرس است.
امیر محمدی تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن در گفتگو با خبرنگار طاق نیوز، در مورد محتوای انیمشین من پهلوانم و هدف از ساخت این اثر گفت: من پهلوانم یک انیمیشن سه بعدی در دوازده قسمت است که میانگین هر قسمت 18 دقیقه است.
وی تصریح کرد: داستان این اثر به 120 سال پیش در کرمانشاه بر میگردد که درآن نوجوان روستایی به اسم فرهاد با فروش داروهای گیاهی امرار معاش میکند که به دلیل علاقه برای مسابقات کشتی به کرمانشاه میآید وهنگام کشتی با یک رقیب ناجوانمرد آسیب میبیند ولی فردی به اسم حکیم حیدر کمکش میکند تا سلامتی خود را به دست بیاورد و دوباره کشتی بگیرد.
محمدی افزود: هدف اصلی از داستان این بود که فقط زور و بازو برای پهلوان شدن کافی نیست، بلکه پهلوان اصلی کسی است که سجایای اخلاقی داشته باشد و در این داستان فرهاد به ارزشهای اخلاقی دست پیدا میکند.
تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن اذعان داشت: پیش تولید این کار سه سال و تولید آن نیز دو سال طول کشید که در مجموع برای انیمیشن من پهلوانم که همه عوامل از جوانان بومی استان کرمانشاه هستند پنج سال زمان صرف شد.
محمدی در ادامه گفت: عوامل تولید کار و مدیر بخشهای مختلف 20 نفر هستند ولی در کل 50 نفر در این کار با ما همکاری داشتند که نویسندگی را محسن مرادی، کارگردانی را کامران رضایی، طراحی کاراکتر را روزبه فتاحی، مدیریت مدلسازی و بافتدهی را حدیث پاکنیا، مدلسازی را مریم زرتاب، خدیجه احمدی و مریم محبت عهده دار بودند.
وی همچنین سجاد شیرزادی را به عنوان مدیر رندر و نورپردازی ، فرزانه رنجبری، حسین حیدری و علیرضا شمسی مدیر صدا، وحید نظری کرمانشاهی بخش موسیقی و در بخش انیماتور مرتضی جعفرزاده، هوشیار قادری، سهیل منصوری و عباس حمیدی را معرفی نمود.
محمدی همچنین افزود: تنظیم کاراکتر در محیط توسط علی شیرزادی، موشن کپچر با سید نواب موسوی و ریگ با میثم ایمانی انجام شده است و روابط عمومی را محمدعلی فدایی به عهده دارد.
این هنرمند کرمانشاهی خاطر نشان کرد: مجموعه ما در جشنواره رسانههای دیجیتال سالهای 90، 91 و 92 رتبه یک کشوری در زمینه تولید انیمیشن را کسب کرد که رتبه برتر برای انیمیشن کوتاه «قصههای بازار» بود که این اثر مقدمهای برای تولید انیمیشن من پهلوانم شد.
باید گفت که انیمیشن من پهلوانم، با تکنیک رندر بلادرنگ با موتور بازی سازی آنریل (Unreal) انجام شده که استفاده از این تکنیک برای حدود 200 دقیقه، در جهان کم نظیر بوده است.
علاقه مندان برای اطلاع بیشتر و همچنین شرکت در دوره های آموزش انیمیشن و بازی سازی، می توانند به سایت استودیو گلا با آدرس www.GlaTech.ir مراجعه فرمایند.
محمدی در پایان اظهار داشت: همه کسانی که انیمیشنسازی میکنند مشکل اصلی که با آن روبه رو هستند حمایت مالی و معنوی است اما متاسفانه حمایتهای مالی برای تولید انیمیشن زیاد نیست و رغبت کمی برای ساخت انیمیشن داخلی وجود دارد. البته ناگفته نماند مسئولان در ساخت انیمیشن من پهلوانم حمایتهای زیادی کردند ولی بودجهای که برای ساخت این کار لحاظ شد خیلی کم بود در حالیکه اگر بودجه بیشتر به این کار اختصاص داده بودند این انیمیشن با کیفیت بیشتری تولید میشد.
مجموعه انیمیشن "من پهلوانم" که در کرمانشاه با تکنیک رندر بلادرنگ به صورت سه بعدی ساخته شده است، گوشههایی از فرهنگ پهلوانی این منطقه را به نمایش میگذارد.
انیمیشنسازی در ایران جزء آثار هنری است که در ساخت آن با وجود مخاطبان بسیار، بیمهری شده است. اما انیمیشن «من پهلوانم» آمده تا با بهرهگیری از مولفههای مناسب و جذاب، بتواند یک مجموعه ناب را برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان فراهم کند. این انیمیشن که با تکنیک سه بعدی رایانهای تولیده شده، درباره پهلوان جوانی است که برای کسب مقام قهرمانی و پهلوانی شروع به کشتی گرفتن میکند که در این راه موضوعاتی بهوجود میآید. مجموعه انیمیشن من پهلوانم ساخته شده در استودیو بازی و انیمیشن «گلا» و تهیه شده در شبکه زاگرس است.
امیر محمدی تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن در گفتگو با خبرنگار طاق نیوز، در مورد محتوای انیمشین من پهلوانم و هدف از ساخت این اثر گفت: من پهلوانم یک انیمیشن سه بعدی در دوازده قسمت است که میانگین هر قسمت 18 دقیقه است.
وی تصریح کرد: داستان این اثر به 120 سال پیش در کرمانشاه بر میگردد که درآن نوجوان روستایی به اسم فرهاد با فروش داروهای گیاهی امرار معاش میکند که به دلیل علاقه برای مسابقات کشتی به کرمانشاه میآید وهنگام کشتی با یک رقیب ناجوانمرد آسیب میبیند ولی فردی به اسم حکیم حیدر کمکش میکند تا سلامتی خود را به دست بیاورد و دوباره کشتی بگیرد.
محمدی افزود: هدف اصلی از داستان این بود که فقط زور و بازو برای پهلوان شدن کافی نیست، بلکه پهلوان اصلی کسی است که سجایای اخلاقی داشته باشد و در این داستان فرهاد به ارزشهای اخلاقی دست پیدا میکند.
تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن اذعان داشت: پیش تولید این کار سه سال و تولید آن نیز دو سال طول کشید که در مجموع برای انیمیشن من پهلوانم که همه عوامل از جوانان بومی استان کرمانشاه هستند پنج سال زمان صرف شد.
محمدی در ادامه گفت: عوامل تولید کار و مدیر بخشهای مختلف 20 نفر هستند ولی در کل 50 نفر در این کار با ما همکاری داشتند که نویسندگی را محسن مرادی، کارگردانی را کامران رضایی، طراحی کاراکتر را روزبه فتاحی، مدیریت مدلسازی و بافتدهی را حدیث پاکنیا، مدلسازی را مریم زرتاب، خدیجه احمدی و مریم محبت عهده دار بودند.
وی همچنین سجاد شیرزادی را به عنوان مدیر رندر و نورپردازی ، فرزانه رنجبری، حسین حیدری و علیرضا شمسی مدیر صدا، وحید نظری کرمانشاهی بخش موسیقی و در بخش انیماتور مرتضی جعفرزاده، هوشیار قادری، سهیل منصوری و عباس حمیدی را معرفی نمود.
محمدی همچنین افزود: تنظیم کاراکتر در محیط توسط علی شیرزادی، موشن کپچر با سید نواب موسوی و ریگ با میثم ایمانی انجام شده است و روابط عمومی را محمدعلی فدایی به عهده دارد.
این هنرمند کرمانشاهی خاطر نشان کرد: مجموعه ما در جشنواره رسانههای دیجیتال سالهای 90، 91 و 92 رتبه یک کشوری در زمینه تولید انیمیشن را کسب کرد که رتبه برتر برای انیمیشن کوتاه «قصههای بازار» بود که این اثر مقدمهای برای تولید انیمیشن من پهلوانم شد.
باید گفت که انیمیشن من پهلوانم، با تکنیک رندر بلادرنگ با موتور بازی سازی آنریل (Unreal) انجام شده که استفاده از این تکنیک برای حدود 200 دقیقه، در جهان کم نظیر بوده است.
علاقه مندان برای اطلاع بیشتر و همچنین شرکت در دوره های آموزش انیمیشن و بازی سازی، می توانند به سایت استودیو گلا با آدرس www.GlaTech.ir مراجعه فرمایند.
محمدی در پایان اظهار داشت: همه کسانی که انیمیشنسازی میکنند مشکل اصلی که با آن روبه رو هستند حمایت مالی و معنوی است اما متاسفانه حمایتهای مالی برای تولید انیمیشن زیاد نیست و رغبت کمی برای ساخت انیمیشن داخلی وجود دارد. البته ناگفته نماند مسئولان در ساخت انیمیشن من پهلوانم حمایتهای زیادی کردند ولی بودجهای که برای ساخت این کار لحاظ شد خیلی کم بود در حالیکه اگر بودجه بیشتر به این کار اختصاص داده بودند این انیمیشن با کیفیت بیشتری تولید میشد.
مجموعه انیمیشن "من پهلوانم" که در کرمانشاه با تکنیک رندر بلادرنگ به صورت سه بعدی ساخته شده است، گوشههایی از فرهنگ پهلوانی این منطقه را به نمایش میگذارد.
,انیمیشنسازی در ایران جزء آثار هنری است که در ساخت آن با وجود مخاطبان بسیار، بیمهری شده است. اما انیمیشن «من پهلوانم» آمده تا با بهرهگیری از مولفههای مناسب و جذاب، بتواند یک مجموعه ناب را برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان فراهم کند. این انیمیشن که با تکنیک سه بعدی رایانهای تولیده شده، درباره پهلوان جوانی است که برای کسب مقام قهرمانی و پهلوانی شروع به کشتی گرفتن میکند که در این راه موضوعاتی بهوجود میآید. مجموعه انیمیشن من پهلوانم ساخته شده در استودیو بازی و انیمیشن «گلا» و تهیه شده در شبکه زاگرس است.
,امیر محمدی تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن در گفتگو با خبرنگار طاق نیوز، در مورد محتوای انیمشین من پهلوانم و هدف از ساخت این اثر گفت: من پهلوانم یک انیمیشن سه بعدی در دوازده قسمت است که میانگین هر قسمت 18 دقیقه است.
, طاق نیوز,وی تصریح کرد: داستان این اثر به 120 سال پیش در کرمانشاه بر میگردد که درآن نوجوان روستایی به اسم فرهاد با فروش داروهای گیاهی امرار معاش میکند که به دلیل علاقه برای مسابقات کشتی به کرمانشاه میآید وهنگام کشتی با یک رقیب ناجوانمرد آسیب میبیند ولی فردی به اسم حکیم حیدر کمکش میکند تا سلامتی خود را به دست بیاورد و دوباره کشتی بگیرد.
,محمدی افزود: هدف اصلی از داستان این بود که فقط زور و بازو برای پهلوان شدن کافی نیست، بلکه پهلوان اصلی کسی است که سجایای اخلاقی داشته باشد و در این داستان فرهاد به ارزشهای اخلاقی دست پیدا میکند.
,تهیه کننده و مدیر فنی این انیمیشن اذعان داشت: پیش تولید این کار سه سال و تولید آن نیز دو سال طول کشید که در مجموع برای انیمیشن من پهلوانم که همه عوامل از جوانان بومی استان کرمانشاه هستند پنج سال زمان صرف شد.
,محمدی در ادامه گفت: عوامل تولید کار و مدیر بخشهای مختلف 20 نفر هستند ولی در کل 50 نفر در این کار با ما همکاری داشتند که نویسندگی را محسن مرادی، کارگردانی را کامران رضایی، طراحی کاراکتر را روزبه فتاحی، مدیریت مدلسازی و بافتدهی را حدیث پاکنیا، مدلسازی را مریم زرتاب، خدیجه احمدی و مریم محبت عهده دار بودند.
,وی همچنین سجاد شیرزادی را به عنوان مدیر رندر و نورپردازی ، فرزانه رنجبری، حسین حیدری و علیرضا شمسی مدیر صدا، وحید نظری کرمانشاهی بخش موسیقی و در بخش انیماتور مرتضی جعفرزاده، هوشیار قادری، سهیل منصوری و عباس حمیدی را معرفی نمود.
,محمدی همچنین افزود: تنظیم کاراکتر در محیط توسط علی شیرزادی، موشن کپچر با سید نواب موسوی و ریگ با میثم ایمانی انجام شده است و روابط عمومی را محمدعلی فدایی به عهده دارد.
,این هنرمند کرمانشاهی خاطر نشان کرد: مجموعه ما در جشنواره رسانههای دیجیتال سالهای 90، 91 و 92 رتبه یک کشوری در زمینه تولید انیمیشن را کسب کرد که رتبه برتر برای انیمیشن کوتاه «قصههای بازار» بود که این اثر مقدمهای برای تولید انیمیشن من پهلوانم شد.
,باید گفت که انیمیشن من پهلوانم، با تکنیک رندر بلادرنگ با موتور بازی سازی آنریل (Unreal) انجام شده که استفاده از این تکنیک برای حدود 200 دقیقه، در جهان کم نظیر بوده است.
,علاقه مندان برای اطلاع بیشتر و همچنین شرکت در دوره های آموزش انیمیشن و بازی سازی، می توانند به سایت استودیو گلا با آدرس www.GlaTech.ir مراجعه فرمایند.
, www.GlaTech.ir,محمدی در پایان اظهار داشت: همه کسانی که انیمیشنسازی میکنند مشکل اصلی که با آن روبه رو هستند حمایت مالی و معنوی است اما متاسفانه حمایتهای مالی برای تولید انیمیشن زیاد نیست و رغبت کمی برای ساخت انیمیشن داخلی وجود دارد. البته ناگفته نماند مسئولان در ساخت انیمیشن من پهلوانم حمایتهای زیادی کردند ولی بودجهای که برای ساخت این کار لحاظ شد خیلی کم بود در حالیکه اگر بودجه بیشتر به این کار اختصاص داده بودند این انیمیشن با کیفیت بیشتری تولید میشد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه