اخبار داغ

امام جمعه ماکو :

گاوچران ها سالروز فرار شاه خائن را از ایرات فراموش کرده اند؟/ ملت ما بیدار و همیشه در صحنه است

گاوچران ها سالروز فرار شاه خائن را از ایرات فراموش کرده اند؟/ ملت ما بیدار و همیشه در صحنه است
امام جمعه ماکو گفت : آقایان گاوچران و ملخ خور فراموش کرده اند که شاه با چه وضعیت خفت باری از ایران گریخت یا اینکه رییس جمهور دست آموز آنها با لباس زنانه و آرایش کرده از کشور خارج شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در مصاحبه با  مرزداران در خصوص  سالروز فرار شاه خائن از ایران گفت : نباید سالروز فرار شاه خائن از ایران به فراموشی سپرده شود چرا که تاریخ همواره در حال تکرار میباشد فلذا باید از این وقایع تاریخی درس عبرت گرفت و آن را به نسل های آینده نیز بازگو کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

رنجبری افزود : هدف از یادآوری سالروز فرار شاه خائن از ایران نشان دادن یکپارچگی و اتحاد ملت همیشه در صحنه ایران و مردم سالاری دینی می باشد لذا باید ایادی غرب از این حوادث تاریخی درس عبرت بگیرند و بدانند که این ملت همان ملت آگاهی است که دست نشانده آمریکا و دست آموز بلوک های شرق و غرب را از کشور بیرون کرد .

,

رنجبری با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ و اقدامات رژیم منحوس آل سعود گفت : اینطور که به نظر میرسد آقایان گاوچران و ملخ خور فراموش کرده اند که شاه با چه وضعیت خفت باری از ایران گریخت یا اینکه رییس جمهور دست آموز آنها با لباس زنانه و آرایش کرده از کشور خارج شد .

,

وی بیان داشت : دشمنان ایران بالاخص آمریکا و رژیم صهیونیستی حتما باید مشتی مانند مشت مالک اشتر زمانه سردار سلیمانی که بر دهان داعش زد، بخورند تا بر جای خود بنشینند.

,

امام جمعه ماکو تصریح داشت : رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل ریشه های این انقلاب را مستحکم نمود و اکنون این ملت بیدار در کنار رهبر فرزانه خود با آگاهی و هوشیاری درخت تناور انقلاب را ابیاری میکنند .وان شاالله پرچم این انقلاب را به بزرگ پرچمدار عدالت حضرت حجت بن الحسن امام زمان روحی له الفدا تقدیم خواهند نمود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه