اخبار داغ

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

طرح خادم یاری امام رضا(ع) توسعه می یابد

طرح خادم یاری امام رضا(ع) توسعه می یابد
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در طرح خادم یاری امام رضا(ع) از ظرفیت سیل خروشان عاشقان امام هشتم برای گره گشایی از کار محرومین و خدمت به مناطق محروم استفاده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، سیدمرتضی بختیاری سه شنبه شب در جمع مردم طبس گفت: در چند هفته گذشته ۷۰ پزشک متخصص به نام خادم امام رضا(ع) در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده سرخس به مدت سه روز حضور یافتند و به معاینه و درمان بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ بیمار پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

وی ادامه داد: در همه عرضه های دیگر نیز باید به نام مبارک امام رضا(ع) از ظرفیت خادم یاری برای محرومیت زدایی استفاده کنیم.

,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: شهرستان طبس یکی از شهرستان های ممتاز به لحاظ نیروی انسانی است که این جوانان سرمایه های قدرت آینده جمهوری اسلامی ایران هستند.

,

وی افزود: با استفاده از این سرمایه ها گام ها موثری در بخش اشتغال و محرومیت زدایی می توان برداشت.

,

بختیاری یادآور شد: دانشجویان جهادگر رضوی در سال قبل به صورت افتخاری خدمات ارزشمندی در سراسر کشور به نام امام رضا(ع) در روستاهای محروم انجام دادند.

,

وی افزود: هنر ما در آستان قدس باید این باشد از این ظرفیت ها و قدرت های ارزشمند انقلابی با روحیه جوان و در سن جوانی بتوانیم استفاده کنیم.

,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بر اساس سیاست های تولیت آستان قدس رضوی در دو جبهه بیشترین فعالیت در برنامه کاری آستان قدس رضوی قرار دارد.

,

وی ادامه داد: جبهه اول نهضت فرهنگی است، در عرصه فرهنگ هر چه تلاش کنیم کم است و این مقاومت و حضور قدرتمندانه و آگاهانه ملت ایران به برکت فرهنگ اسلام ناب است.

,

بختیاری بیان کرد: جبهه دوم جبهه خدمت کردن به محرومین و خدمت کردن در مناطق محروم است که البته بضاعت آستان قدس در آن اندازه نیست که بتواند در سطح ملی این قدم ها را بردارد.

,

وی ادامه داد: اما در سطح خراسان ها به عنوان اولویت برنامه های کاری آستان قدس است که بتواند با برنامه ریزی هایی که دارد در این دو جبهه وارد خدمت رسانی شود.

,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: برنامه های خوبی تدارک دیده شده است که بخشی از آن در مرحله اجرا و بخشی در مرحله برنامه ریزی است.

,

وی افزود: بخشی از این برنامه ها مربوط به زمان تولیت فقد مرحوم حضرت آیت الله واعظ طبسی است که از جمله آن مجتمع های فرهنگی بین راهی است که برای زائرین و مسافرین بین راه بسیار ارزشمند است و توسعه آن جزو برنامه های آستان قدس خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه