اخبار داغ

گلایه اولیای ۳۰ دانش آموز نمونه دولتی از مدیر آموزش و پرورش طبس

گلایه اولیای ۳۰ دانش آموز نمونه دولتی از مدیر آموزش و پرورش طبس
با وجود ۹ ماه پیگیری و نامه نگاری اولیاء ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم(ص) طبس و علی رغم موافقت مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اما مدیر آموزش و پرورش طبس از بکارگیری دبیر پیشکسوت و مجربی که بدون هیچ چشم‌داشت و تقاضای مالی حاضر به همکاری با آموزش و پرورش است امتناع می ورزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، اولیاء ۳۰ نفر از دانش‌آموزان سال چهارم رشته علوم تجربی دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم(ص) طبس می‌گویند: از اردیبهشت ۹۶ تقاضای بکارگیری یکی از دبیران پیشکسوت و مجرب در درس زیست‌شناسی که جزو دبیران مطرح استانی و حتی کشوری است را برای سال تحصیلی جدید مطرح و این موضوع را با ارسال ده‌ها نامه از روش‌های مختلف پیگیری کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

این دبیر بازنشسته نیز کتباً اعلام کرده بدون هیچ چشم‌داشت و تقاضای مالی در این زمینه حاضر به همکاری با آموزش و پرورش است.

,

اولیاء معتقدند باتوجه به اینکه فرزندانشان در آستانه کنکور قرار دارند، توجه به درس زیست‌شناسی می‌تواند در سرنوشت تحصیلی آنان تأثیر مضاعف داشته باشد.

,

اما اکنون پس از گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز پیگیری ماجرا و نیز گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز سال تحصیلی، علی‌رغم موافقت و تأکید مدیرکل و نیز معاون آموزشی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و همچنین دستور پیگیری از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، متأسفانه مدیر آموزش و پرورش طبس به بهانه‌ی عدم تطابق با دستورالعمل‌های آموزش و پرورش از بکارگیری این دبیر پیشکسوت امتناع کرده است.

,

اولیای دانش‌آموزان اما این بهانه مدیر آموزش و پرورش طبس را تفسیر و تعبیر سلیقه‌ای از دستورالعمل‌های آموزش و پرورش و نیز مخالفت با دستور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانسته‌اند.

,

این نامه‌ها به امضای جمعی از اولیای دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان رسول اکرم(ص) طبس و نیز جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان این دبیرستان رسیده که نزد خبرنگار موجود است.

,

گفتنی است هم‌اکنون این دانش‌آموزان به ناچار با برنامه‌ریزی خود و هزینه شخصی، در قالب کلاس خصوصی در حال بهره‌گیری از این معلم بازنشسته هستند.

,

خبرنگار: مجید عصاری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه