اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فارسان:

شبکه‌های اجتماعی خارجی تهدید برای نسل جدید و خانواده‌ها است

شبکه‌های اجتماعی خارجی تهدید برای نسل جدید و خانواده‌ها است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فارسان گفت: امروز باوجود شبکه‌های اجتماعی خارجی انباشتی از تهدیدها برای نسل جدید و خانواده‌ها است که می‌توان این شکاف بزرگی را با نقطه شروع آن‌که خانواده است پر کرد چون خانواده است که حلال تمای مشکلات است درصورتی‌که در آن راه و روش زندگی اسلامی نهادینه‌ شده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیرغار، سید حسن چراغی رئیس اداره تبلیغات شهرستان فارسان در دیدار با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در رابطه با سبک ‌زندگی اسلامی گفت: درجه اول مشکلات جامعه در رابطه با رعایت نکردن سبک رندگی اسلامی است و این شکاف‌ها که در حوزه سبک زندگی اسلامی می‌بینیم به خاطر بی‌اعتنایی مردم به این روش زندگی و اهمیت ندادن به آن باعث بروز آسیب‌های در سطح جامعه شده است.
 
وی افزود: برگزار کردن گفتمان‌هایی در رابطه با سبک زندگی اسلامی که با باورها و اعتقاد خانواده‌ها سرکار دارد خیلی اهمیت داشته درصورتی‌که عملی انجام شود تا در تعمق بخشیدن به باورهای جامعه به سبک زندگی اسلامی قدم‌های لازم را برداریم تا باعث تقویت و تبلیغ و ترویج بیشتر برای سبک زندگی اسلامی شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نوع زندگی اهل‌بیت علیهم‌السلام را یک باور بزرگ دینی دانست و گفت: نوع زندگی اهل‌بیت علیهم‌السلام باید در سطح جامعه اسلامی به‌گونه‌ای تبلیغ شود تا با نگاه به این نوع زندگی باعث پیشرفت‌های مادی و معنوی برای خانواده‌ها شود تا به عمق زندگی آن‌ها باور کنیم و بفهمیم زندگی اسلامی یعنی چی.
 
وی نکته دیگر را در رابطه با سبک زندگی اسلامی ابراز داشت برگزار کردن دوره‌ها زندگی اسلامی باید شروعش از طرف خود مردم باشد و سازمان‌ها و نهادهای دولتی فقط بستر را نسبت به این دوره‌ها فراهم کنند.

چراغی بابیان اینکه به‌جای شعار و برگزاری کردن جلسات متعدد در این رابطه گفت: بهتر است این جلسات تبدیل شوند به گفتمان‌های نزد خود مردم تا با برگزار کردن جلسات سبک زندگی اسلامی حرکتی باشد برای جامعه به سمت قله‌های رفیع در زندگی و تبدیل کردن این شعارها به واقعیت.

وی در ادامه افزود: امروز باوجود شبکه‌های اجتماعی خارجی انباشتی از تهدیدها برای نسل جدید و خانواده‌ها است که می‌توان این شکاف بزرگی را با نقطه شروع آن‌که خانواده است پر کرد چون خانواده است که حلال تمام مشکلات است درصورتی‌که در آن راه و روش زندگی اسلامی نهادینه‌شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار, پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه