اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ:

حضور پرشور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر مردمی بودن نظام اسلامی را به تصویر می کشد

حضور پرشور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر مردمی بودن نظام اسلامی را به تصویر می کشد
فرمانده سپاه کوهرنگ گفت: حضور پر شور مردم در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، مردمی بودن نظام اسلامی را در دنیا به تصویر می کشد و نقشه های دشمنان را بی اثر می سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کرم نظری سرمازه، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر اهمیت این روزهای تاریخی و زوایا پیدا و پنهان آن را به جهانیان نشان می‌دهد و باید در سال جاری در سایه همکاری مردم و مسئولان،جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پررنگ‌ تر برگزار کرد، پیام نظام اسلامی را با صدای رساتری به سراسر گیتی رساند.

نظری اظهار کرد: ویژگی بارز برنامه های دهه مبارک فجر این است که راهبری و اجرای آن به طور کامل خودجوش و مردمی است و دستگاه های دولتی تنها وظیفه نظارتی بر امور دارند.

وی بیان داشت: اولویت کشور به ویژه از سوی نسل های سوم و چهارم انقلاب، حراست بهینه از ولایت فقیه و دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی است چرا که دشمن با استفاده از ابزارهای نوین فناوری می کوشد به درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه بزند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در برنامه های فرهنگی به خصوص نماز جمعه، نماز جماعات و برنامه های انقلابی پیامی مهمی دارد و آن تداوم راه شهدا و تکیه بر معنویت و آرمان های نظام اسلامی است.

سرهنگ نظری اظهار داشت: سپاه ناحیه این شهرستان امسال 80 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر پیش‌بینی و برگزار می‌کند.

وی گفت: این برنامه‌ها توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقشار مختلف بسیج مردمی بخشداری‌ها و دهیاران در سطح شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با اشاره به برنامه‌های شاخص این کمیته در ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: یادواره شهدا، تجمع بسیجیان در پایگاهها بمناسبت سالگرد امام (ره)، رژه موتوری،برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری نشست‌های روشنگری در ارتباط با مسائل روز، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست با موضوع آشنایی با دستاوردهای انقلاب، مراسم گلباران و عطر افشانی شهدای دانش آموز، کارگاه آموزشی با موضوع فضای مجازی، صبحگاه مشترک، نمایشگاه عکس و نقاشی، سرکشی از سرای سالمندان، برگزاری جشنواره غذا از جمله برنامه‌های شاخص در این دهه است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه