اخبار داغ

ادارات بخش دلوار پاسخگوی مشکلات مردم باشند

ادارات بخش دلوار پاسخگوی مشکلات مردم باشند
بخشدار دلوارگفت: دستگاهای اجرایی با نگاه صادقانه ظرفیتهای خود را به مردم ارائه و اطلاع رسانی نموده و خدمتگذار مردم باشند و باید پاسخگوی به حق مطالبات و مشکلات مردم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن درویشی بخشدار دلوار در نشست با مدیران اجرایی بخش دلوار و در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: دستگاهای اجرایی به لحاظ موقعیت جمعیتی و پراکنش جغرافیایی نیازمند توسعه همه جانبه در زیرساختهای اداری و سازمانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 وی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگی های دستگاه اجرایی در بخش دلوار نمی باشد،گفت: عدم وجود نیرو های انسانی و نبود حتی نمایندگی ادارات در بخش دلوار ومتناسب با فعالیتهای مورد ارائه خدمت برای مردم نمیتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

,

درویشی تصریح کرد: دستگاهای اجرایی بخش دلوارباید نسبت  به شناسنامه اداری و عملکرد یکساله خود جهت ارائه به بخشداری اقدام کنند.

,

, ,

بخشدار دلوار تاکید کرد: دستگاهای اجرایی با نگاه صادقانه ظرفیتهای خود را به مردم ارائه و اطلاع رسانی نموده و خدمتگذار مردم باشند و باید پاسخگوی به حق مطالبات و مشکلات مردم باشند.

,

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیتهای اشتغالزایی در این منطقه و پیگیری مشکلات جوانان و مردم این دیار باید فضا را برای جوانان در این امر مهم مهیا نمائیم تا شاهد برخی ناهنجاری های اجتماعی نباشیم.

,

درویشی از روسای ادارات بخش دلوار خواست تا برنامه‌های افتتاحی خود که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید را در سریع‌ترین زمان به دبیرخانه دائمی ستاد دهه فجر در فرمانداری شهرستان تنگستان اعلام کنند تا در برنامه‌ریزی‌های دهه فجر برای حضور گسترده مردم برنامه‌ها آماده باشد.         .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه